Annons:
Etikettövrigt
Läst 1186 ggr
bellisan
7/15/14, 11:26 PM

bäst kamera?

Vilken telefon modell har bäst kamera iphone eller samsung galaxy s?

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
Annons:
kissidor
7/16/14, 8:36 AM
#1

du måste nog vara mer specifik vilka modeller du syftar på bellisan 🙂. och säg att du nu syftar på tex iPhone 5s kontra Samsung galaxy s5 - sen kommer det i alla händelser alltid att finnas några som tycker si och några som tycker så. men du kan googla på "modellbeteckning" vs "modellbeteckning" camera så kommer du att hitta en hel del jämförelser iaf

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Smultronet Ella]
7/20/14, 12:14 AM
#2

Tycker iPhone 5 kamera är väldigt bra!

[oroligkaninägare]
7/20/14, 1:17 PM
#3

Håller med #2 Har iPhone 5s super bra kamera

kissidor
7/20/14, 1:25 PM
#4

Ja det är allmänt känt att varje iPhone för sin tid har haft en utmärkt kamera. Det besvarar dock inte frågan 🙂 (som iofs inte heller är ställd så den kan besvaras 😃)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
7/22/14, 12:44 AM
#5

hmm, om jag ställer en mot fråga så kanske vi kan få lite mer information. Bellisan ska du köpa dig en utav dessa telefonerna eller är detta en allmän fråga? En annan fråga är om du är intresserad av en bra mobilkamera endast eller om du vill ha en bra mobiltelefon överlag?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
7/22/14, 11:18 PM
#6

Egentligen så går det inte att ställa en sådan fråga bästa TS.

Vilken iPhone menar du och jämfört med vilken SGS?

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
bellisan
7/25/14, 11:10 PM
#7

Okej om vi säger S5 och iphone 5s

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
kissidor
7/26/14, 9:37 AM
#8

ja och då är det ju fortfarande som jag skrev i #1, dvs att båda har erkänt mycket bra kameror och det är upp till individen vilken man föredrar. gjorde du som jag föreslog, att du googlade på "Galaxy s5 🆚 iPhone 5s camera"? då får du upp lite om skillnaderna, styrkorna och svagheterna hos resp telefons kamera.

får man fråga varför du undrar 🙂? ska du själv byta telefon och vill ha en med riktigt bra kamera, eller tvistar ni bara ett par stycken om vilken som är bäst?

Värd på Mobiltelefoner och Android

bellisan
7/26/14, 10:24 PM
#9

#8 Ja jag googlade det och fick upp lite olika jämförelser med bilder i olika läge och inställningar :) Letar efter ny mobil och då jag gillar att fota så vill jag ha en med bra kamera :)

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
Upp till toppen
Annons: