Annons:
Etikettmässor
Läst 2061 ggr
[Jens]
11/8/14, 8:50 AM

iPhone 6 plus är årets mobil !

Mobilgalan på Berns i Stockholm utsedde iPhone 6 plus som årets mobil och iPad Mini vann i kategorin årets surfplatta. Årets mobilkamera blev Sony Xperia Z3.

Mer finns att läsa här: http://www.mobil.se/mobilbusiness/events/guldmobilen-h-r-r-alla-vinnarna#.VFzFUi_Me0w

Annons:
kissidor
11/8/14, 11:32 AM
#1

så har du kommit över din stora misstänksamhet mot det här arrangemanget nu då jens 😃? du tyckte ju att det var så vinklat och orättvist mot apple 😇😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
11/8/14, 12:33 PM
#2

Näe, jag är chockad över att telefonen vann med tanke på att försäljningen inte är det bästa för iPhone 6 plus men jag läste någon annanstans att de valde den för att de tyckte den mindre modellen är egentligen det naturliga valet men fanns inte med. Att iPad mini vann är också för mig en gåta för jag tycker dock den större är bättre men där är det delade meningar .

kissidor
11/8/14, 1:57 PM
#3

Ja det låter väl rimligt att folk tänkte i de banorna när de röstade, det hade jag också gjort 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Niklas
11/8/14, 3:21 PM
#4

Om det inte gick att välja mellan alla årets telefoner låter det väl som om det var vinklat?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

kissidor
11/8/14, 4:07 PM
#5

nja men om man ska hävda att något är vinklat så måste man väl kunna identifiera åt vilket håll det var vinklat? det var snarare slumpmässigt skulle jag vilja säga - det var många telefoner som saknades bland de nominerade.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Niklas
11/8/14, 4:38 PM
#6

Vinklat åt de nominerandes håll i så fall.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
bamse6311
11/9/14, 8:26 AM
#7

Sådana här galor är ju väldig trevliga.

Årets bästa tv-program, årets bästa programledare, året bästa smartphone, årets bästa operatör osv osv osv.

Sådana här bedömningar blir väl dessvärre ofta relativt "subjektiva".

(under en galamiddag beslutsfattare från Sveriges främsta mobila bolag samlades.)

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: