Annons:
Etikettteknik
Läst 1959 ggr
Pepparkakan
5/24/16, 9:25 PM

Trasig skärm

Hej,

Jag är ny här på iFokus, eller detta är i alla fall mitt första inlägg, så jag är inte riktigt säker på att jag valde rätt grupp/område.. Jag har en Samsung-telefon som jag haft ganska länge. Jag råkade tvätta den i tvättmaskinen och den fungerar fortfarande när man sätter på den. Men när man liksom ska trycka in koden så fungerar inte touch-funktionen. Jag vet inte om den kommer att kunna fungera mer, men om ni har något tips så kan ni jättegärna svara❤️

(Innan jag startade den så lade jag den i ris, torkade med hårfön osv.)

Annons:
Maria
5/24/16, 9:41 PM
#1

Jag har hört att de ska ligga i ris ganska länge som något dygn eller liknande. Annars vet jag inte.

Har den gått igenom ett helt tvättprogram så låter det ju låter ju inte så bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kissidor
5/24/16, 10:07 PM
#2

välkommen hit pepparkakan 🙂, himla noga är det verkligen inte med var inlägget hamnar på den här sajten iaf 😃. 

flera dagar i ris är vad jag har hört - men nu vet jag inte hur länge du hade haft den så. men att prova att sätta på den för tidigt är tyvärr det sämsta man kan göra - då är det stor risk för att telefonen förstörs ännu mer. det ser ju inte så lovande ut tyvärr 😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

Record
5/26/16, 10:40 PM
#3

Försök att ta ut batteriet snabbt! Och sedan torka den en vecka till så kan du rädda den. 👍

Upp till toppen
Annons: