Annons:
Etikettövrigt
Läst 1008 ggr
Gambino19
2016-06-26 12:41

mobil funkar inte!!!

hej! jag använder för tillfället min doogee voyager för att min nya inte kommit än så använder den som reserv,men igår när jag kollade youtube i sängen så hade jag mobilen och den åkte in i en glasskål och sen dess är den helt död och fukar inte. Jag har provat att ta ut batteriet och laddat mobilen men inget funkar. Finns det något jag kan göra eller ska jag vänta i en vecka på min nya?

Annons:
kissidor
2016-06-26 12:56
#1

det låter ju tyvärr som att nånting i hårdvaran gick åt skogen vid den där smällen - så då är det väl inget att göra som inte innefattar att öppna upp den och vara kunnig nog att hitta felet samt råka ha ev reservdel till hands 😕. hoppas på att det bara blev nånting glappt som plötsligt råkar hamna rätt igen, en vecka utan mobil blir ju drygt. hoppas verkligen att den nya inte dröjer ännu mer än en vecka! 

får man fråga vilken du väntar på förresten 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Gambino19
2016-06-26 13:21
#2

ja,min bror är ju väldigt kunnig gällande mobiler och datorer och all elektronik eftersom han jobbar som teleingenjör på försvaret. Han har fixat alla mina mobiler men just nu känner jag mig lite för på eftersom han just försökt fixa min iphone och han jobbar verkligen hårt. Mobilen jag beställt är en kingzone n5 och det skulle ta drygt 2 veckor och nu är det en vecka sen jag beställde den. Så jag hoppas på att den kommer nästa vecka!

kissidor
2016-06-26 14:28
#3

då har du ju ändå skuggan av en chans att få hjälp med den iaf 🙂!

det beror på hur tillförlitlig säljaren du valde är med att faktiskt på riktigt skicka den dag hen säger att hen gör det då, samt vilken speditör den går med - har du fått trackingnr så du kan följa att den nya de facto är på väg?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Gambino19
2016-06-26 17:25
#4

jag köpte den via dealextreme och där köpte jag min doogee så den är ganska pålitlig. Jag ska höra med min bror om han kan kolla vart den är,han brukar göra det så han skulle nog sagt om den inte var påväg eller om något var fel.

Upp till toppen
Annons: