Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 1787 ggr
Saveslillis
11/15/16, 11:50 AM

Hjälp med val av mobiltelefon!

Det är snart dags att byta ut mobilen och behöver hjälp med att välja vilken. Ej IPhone! Är en av de få som aldrig skulle kunna äga en Iphone! Haft Sony Xperior de senaste åren och har trivts bra med dem, även om det har uppstått lite problem då och då. Men nu skulle jag vilja testa ett annat märke och är lite sugen på att testa någon Samsung. Någonsin har tips på vilken modell som ni skulle rekommendera? Något jag tycker är viktigt i en mobiltelefon är att batterier ska hålla mer än ett par timmar, det ska vara en bra kamera som tar skarpa och fina bilder, mikrofonen vid samtal ska vara bra etc.

Annons:
kissidor
11/15/16, 7:33 PM
#1

jag är inte den som rekommenderar samsung bara av slentrian, men med tanke på hur lyckade årets s7:or faktiskt är och hur bra det stämmer med de saker du säger är viktigast för dig så vore det svårt att inte rekommendera s7 eller s7 edge 🙂. 

kameran är absolut en av de allra bästa mobilkamerorna just nu - jag skulle kunna säga den allra bästa, men det finns ju alltid tycke och smak också. batteritiden i den större modellen s7 edge är riktigt riktigt bra, och även om s7 håller något kortare så har jag inte hört annat än att den också ska vara mycket bra.  

samtalsljudet vet jag inget särskilt om jämfört med andra telefoner men några problem har jag inte hört om eller upplevt själv.

så är det inom din budget nu (eller om det kanske kommer några bra black friday-erbjudanden) så kan det i stort sett inte gå fel om du tar en av s7:orna, men visst finns det andra bra telefoner också som kan vara värda att överväga, speciellt om man vill komma lite billigare undan 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: