Annons:
Etikettövrigt
Läst 1370 ggr
Razzora
2016-11-22 01:42

Inför Black Friday

Hej allesammans!

Jag hade tänkt att vi kan samla ihop lite länkar här som jag uppdaterar allt eftersom de dyker upp så att vi kan kolla igenom dom nu på fredag då det är Black Friday.

Hade tänkt att sedan på fredagen göra ett nytt inlägg där vi kan länka till mobiler, plattor osv som vi kan tänka oss andra här på sajten skulle kunna ha nytta av.

CDON
Webhallen
Coolstuff
Siba
Elgiganten
Media Markt
Ginza
Fyndiq
Dustin Home

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Martin
2016-11-22 05:42
#1

Eftersom att det är ett kommersiellt jippo så är det ju många som hittar på egna varianter. Mediamarkt har redan börjat sin Black Friday och i vart fall i Malmö har man även annonserat att man under fredagen kommer att sätta ut nya erbjudanden i butik under dagen "så det löner sig att komma till oss flera gånger under dagen".

Här är telefoni- och gpserbjudandena på webben!

mvh Martin

Razzora
2016-11-23 18:18
#2

Ja jag är medveten om att det finns extremt många som kör sitt eget race under black friday, finns till och med som kör innan black friday också nu förtiden. Men jag  hade tänkt att eftersom det är så många som köper via nätet så kan vi hjälpa dom så gott vi kan med många länkar till iallafall dom vanligaste sajterna.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Martin
2016-11-23 18:45
#3

Man kan väl också slå ett slag för att akta sig för bedrägerier om man handlar över nätet. Eftersom att det kommer att finnas mycket erbjudanden överallt är det säkert också någon bedragare som utnyttjar detta, framförallt om man inte handlar från ett ställe man handlat på tidigare.

  • Googla stället du skall handla från, oftast finns det rekommendationer och finns det inte så bör man dra öronen åt sig.
  • Är erbjudandet rimligt, eller verkar det vara helt för bra? Är det för bra för att vara sant, är det oftast inte sant.
  • Verkar något konstigt med sidan? Om du handlar från en känd affär, kolla så att du verkligen är på rätt sida och inte ngn snarlik.
  • Handla bara på sidor med 3D Secure betalningslösningar. Läs mer.
  • Sida om "skydda dig mot bedrägerier på Black Friday", Expressen (förra året).

mvh Martin

Martin
2016-11-25 07:07
#4

http://www.pricerunner.se/c/kampanjer/black-friday/index2.html

Pricerunner har samlat en massa Black Friday erbjudanden på en sida (företag/varumärken som erbjuder Black Friday).

mvh Martin

kissidor
2016-11-25 14:52
#5

http://www.prisjakt.nu/blackfriday/

prisjakt har också motsvarande.

jag har inte hittat nåt än - önskar jag var ute efter en ny tv just nu, för då tror jag kanske att jag hade varit nöjd med rean. men på telefoner, surfplattor och laptopar ser det lite tamt ut. de hade ett helt galet pris på 6990:- på dustin för iPad pro 128GB, den stora modellen 😮. men de hade inga kvar i lager förstås och jag undrar verkligen om de nånsin hade det.

nån annan som hittat nåt 🙂?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2016-11-25 15:36
#6

Tyvärr inte. Jag hittade vettiga spel till min 3DS för en trevlig peng. Men annars i elektronik sidan så känns det lite väl fjuttigt..

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Martin
2016-11-25 20:48
#7

Har haft lite halvkoll på fotogrejor och det är några tusenlappar att spara men har inte slagit till. Hade hoppats på bra priser på en pulsklocka från Garmin också och såg att Amazon hade den ena färgen till bra pris men inte den andra. Slog inte till där heller.

Får väl se om det blir julklappar istället, även om det nu inte blir så mycket sådant heller så kanske man skulle köpa en till sig själv.

mvh Martin

Upp till toppen
Annons: