Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 3223 ggr
Sindri
12/3/16, 11:09 PM

Ladda ner appar till Sony Xperia

Ny fråga till min oerhört moderna 😉 Xperia E. Min Xperia Ray hade väldigt fina emojis i färg med hjärtan, blommor mm, men den här som är yngre har ingenting i den vägen. Vet att man kan ladda ner via Google Play, men hur vet man om det är från en seriös apputvecklare?  Förslag på bra såna?
Har också så urkassa ringsignaler, vill ha en riktig gammaldags telefonsignal, det enda jag reagerar på….😊

Tar gärna emot massor med förslag.

Annons:
Sindri
12/4/16, 12:31 AM
#1

Nämen, emojisarna lyckades jag hitta själv - på telefonen! Bara att lägga till dem på tangentbordet. Att de skall göra det så komplicerat att hitta saker.

kissidor
12/4/16, 8:29 AM
#2

tänkte väl, inte har du fått färre emojis nu heller 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Sindri
12/4/16, 10:08 AM
#3

Men på den gamla mobilen tror jag de bara fanns där från början - eller så lekte nåt "barn" med den och fixade.

Sindri
12/5/16, 3:19 PM
#4

Jaha, det där med att ladda ner app för ringsignaler. Jag kan ju inte lyssna på dem innan jag laddar ner appen. Det enda jag vill ha är en riktig, gammaldags telefonsignal.
Nån som har ett tips?

Märkligt nog har jag ingen ljudinspelare på min mobil, annars kunde jag spelat in vår fasta telefon. Eller är det också nåt som, liksom emojisarna, gömmer sig någonstans på fånen?

Sindri
12/5/16, 4:37 PM
#5

Fixat - det med! Vad man kan ibland! 😃

kissidor
12/6/16, 8:36 PM
#6

Bra jobbat sindri,  det blir nog en riktig mobilnörd av dig med till slut ska du se 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Sindri
12/6/16, 8:44 PM
#7

Haha. Jag jag gillar mobiler, även om jag inte sitter och fipplar med min jämt! 😃 Å så snygga bakgrundsbilder jag lagt in då! Härlig julkänsla just nu - kommer byta ofta.

Upp till toppen
Annons: