Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 1813 ggr
Adi
12/28/16, 7:19 PM

Snälla Hjälp mig med val

Hej! Snälla kan någon ge mig tips på mobiltelefoner under 1000kr?

Det är så att just nu har jag ingen….. och vill gärna ha en mobil snabbt, ngn bra snabb och bra kvalite.  Gärna nån som ni känner till.

Nån som man kan ha gott om utrymme :)

Sjukt tacksam för svar

Ha det så gött nu under jullovet och nyår och allt detta!!!

Annons:
Sindri
12/28/16, 8:14 PM
#1

Jag köpte nyss denna

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1608261

Mitt kriterium var så liten som möjligt. Ingen superkamera, inte så bra att surfa med, men den funkar bra som mobil. Jag är nöjd.

Annars får du kanske fundera på begagnat-marknaden.

kissidor
12/30/16, 10:39 AM
#2

Hej Adi, ska försöka hjälpa dig att hitta bästa möjliga men det skulle hjälpa om du kunde berätta nåt mer om hur du vill att telefonen ska vara, som vilken storlek tex. Men säg inte snabb eller bra kamera för det får man inte för de pengarna tyvärr, men storleken vore som sagt till stor hjälp att veta.

Har du haft en smartphone innan, och vilken var det isf?

Har du varit in på elgiganten och tittat i deras fyndlådor? Där brukar det ligga telefoner i den prisklassen och tom ännu billigare rätt ofta tycker jag, sambon köpte sig en reservtelefon ur en sån låda en gång, en Sony som han är riktigt nöjd med för de pengarna - tror han gav ca 600 för den.

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
12/30/16, 10:50 AM
#3

Vore jag du skulle jag kvicka mig och slå till på den här som just nu kan fås för 995 hos Telia  (obs! Du behöver INTE köpa den med abonnemang för att få det priset), det måste helt klart vara det bästa du kan få för en tusenlapp just nu (kostar ca 1500 annars):

https://www.telia.se/privat/telefoni/telefoner/produkt/huawei-y6-II?utm_source=prisjakt&utm_medium=PriceComparison&utm_campaign=Base_StandigNarvaro_AUG2016_B2C&utm_content=huawei-y6-II

Värd på Mobiltelefoner och Android

Adi
12/31/16, 3:28 PM
#4

#1 Tack så mkt

Adi
12/31/16, 3:32 PM
#5

#2 Jag har hittils haft en iphone 4, så det spelar ingen roll vad det är för storlek eller så, bara den är bra, och har bra surf. Jag ska kolla på i elgiganten tack så sjukt mkt för tipset och hjälpen!!

Upp till toppen
Annons: