Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1772 ggr
strobii
2017-01-18 17:28

Laddare

Jag skulle behöva lite hjälp så att jag inte gör något 'fel'. Jag har en samsung galaxy s5 med en vit originalladdare (sån som det är en usbsladd i.) Men jag tycker det är jätte irriterande med en så kort laddare. Kan man köpa en ny, längre, usb-sladd och byta ut med bara? Vad ska det isåfall vara för sort? Är det något annat specifikt man ska kolla på? Hört att det finns olika laddningsstyrkor osv? Har absolut ingen koll så tar gärna emot tips, helst om ni också har någon länk till en sladd som skulle funka :D

Annons:
Honestyisdead
2017-01-18 17:47
#1

Köp laddare som är till för modellen istället.  Tex från fyndiq

strobii
2017-01-18 17:57
#2

Ah hade missat att det fanns usb-sladdar just för samsung s5 där :) då borde det ju inte vara några problem att byta ut sladden till laddaren bara - för känns onödigt att köpa en hel ny sån.

Grace2009
2017-01-18 18:09
#3

Ska inte vara några problem att byta själva sladden till en längre. Tyvärr vet jag ej vad den kabeln heter eftersom jag är dålig på sådant. Däremot den delen du sätter i vägguttaget, och sätter USB-kontakten, i får du inte byta hur som helst. Det är den som konverterar så det blir rätt i laddningen.

strobii
2017-01-18 18:44
#4

Okej vad bra, för den delen har jag ju tänkt behålla. Tycker bara det är så opraktiskt nu när mobilen ligger på laddning bredvid sängen och den inte ens räcker till att ta upp för att stänga av larmet haha :) Tack för hjälpen.

Upp till toppen
Annons: