Övrigt

One Plus - supporten?

2017-02-28 09:26 #0 av: Cessy

Ja jag har ju blivit supernyfiken på One Plus 3T, så vet jag att jag sett att härinne finns flera One Plus ägare. Har dock läst att supporten till den kan vara lite svår att få kontakt med o lätt jobbig att ha o göra med. Stämmer detta? Är det någon av er som haft One Plus som varit tvugna att kontakta supporten för problem med era mobiler o hur har de då varit att ha o göra med? 
Är som sagt var supernyfiken på One Plus 3T o väntar spänt på vad du kommer tycka om den kissidor :-) Men det är ju lite avskräckande om det inte finns en bra support till den. Det är en sak att det inte finns en svensk återförsäljare, men en bra support är trots allt väldigt mycket värt.
Fast å andra sidan har jag aldrig behövt kontakta supporten på mina tidigare mobiler. Det har varit nätoperatörer som jag haft kontakt med o har ju sedan augusti i fjol Vimla o där är jag supernöjd med hur deras support fungerar. Kanske mest att det känns lite otryggt att läsa om det nu inte finns någon svensk återförsäljare, så blir ju en bra support till mobilen ännu viktigare.

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2017-02-28 10:22 #1 av: Shailina

Har inte haft något problem med kontakt med kundtjänst. De har svarat snabbt och varit nogranna. 

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

Anmäl
2017-02-28 10:29 #2 av: Cessy

Åh kanon att höra, för det jag läste (men det var INTE purfärskt) lät inte så uppmuntrande.

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2017-02-28 10:30 #3 av: Cessy

Är du nöjd med din One Plus Shailina? o vilken modell är det du har?

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2017-02-28 10:39 #4 av: Shailina

Jag har haft Oneplus 1 i över tre år. Uppgraderade till Oneplus 3 nu förra året. Har alltid varit nöjda med de. 

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

Anmäl
2017-02-28 14:49 #5 av: kissidor

i vilken typ av ärenden har du haft kontakt med deras kundtjänst shailina?

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2017-02-28 15:03 #6 av: Shailina

Spårning av paket (beställde extra flipcover och hörlurar som var lite försenat i leverans), sen förfråga om en bug jag hittade i OS (åtgärdades under första uppdatering som släpptes sen), sen för att få trackingnummer av min oneplus 3 som transportsällskapet påstog de hade försökt leverera men aldrig varit hos mig så jag kunde få bookat en leverans.

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

Anmäl