Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2397 ggr
Skitgalen
3/20/17, 4:12 PM

Laga små repor på telefonen?

Jag köpte nyligen en Samsung A5 (2017) och har redan fått en repa på baksidan av telefonen, jag har fruktansvärt jobbiga tvångstankar att allt måste vara nytt och fint, utan skador, sen jag upptäckte detta har det inte gått att släppa, jag får sån panik i kroppen att jag varit nära på att köpa en ny bara för den sakens skull…
Jag vill inte att någon dömer mig för detta, men jag undrar om det finns nåt medel eller nåt som kan fixa små repor? Jag har hört talas om Displex men det verkar inte säljas någonstans längre… finns det nåt liknande medel?

Annons:
kissidor
3/20/17, 4:28 PM
#1

jag tänker absolut inte "döma" dig! dels kan jag i viss mån förstå dig själv och dels har jag en mig närstående person som har det jättejobbigt med tvångstankar så jag fattar mycket väl att det inte är nåt man bara släpper.

men jag tror visserligen att du fortfarande kan få tag i displex, men är inte det till för plast? hur är det med a5 2017, jag har inte sett den irl men jag hade fått för mig att den hade aluminiumbaksida?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Skitgalen
3/20/17, 4:46 PM
#2

Tack det va skönt att höra <3

Det är glas på baksidan, jag vet inte om det är samma material som på skärmen men det känns som det, sen är det aluminium (tror jag) runt om på kanterna
Det kanske inte funkar på glas då :(

Upp till toppen
Annons: