Annons:
Etikettoperatörer
Läst 1886 ggr
Niklas
5/4/17, 3:58 PM

Kontantkort som inte måste fyllas varje månad

Är det någon som vet ett kontantkort det går att skicka några sms i månaden med och som inte måste fyllas på varje månad?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
annia1
5/4/17, 5:01 PM
#1

Jag har telia idag (haft tele2 förut) och och använder kontantkort. Jag fyller bara på när pengarna börjar ta slut. Enda kravet är att man måste använda telefonen nån gång under 12 månader för att behålla samma telefonnummer. Jag antar att det att använda även inkluderar skicka sms.

Jag tycker så om en operatör har kontantkort så borde det funka lika oavsett operatör.

.

Sindri
5/4/17, 5:09 PM
#2

Comviq behöver inte fyllas på varje månad, men det blir rätt dyrt att använda den då, med deras Bas-paket.

Niklas
5/4/17, 5:25 PM
#3

Tack. #2: Vad händer när månaden är över då?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sindri
5/4/17, 5:55 PM
#4

Såhär; du fyller på den minsta summan du kan, tror att det är Amigo som har 50 kr. När du tankat på det gäller den prislistan i 30 dagar. (Alla kontantkort har olika prislistor) När de 30 dagarna är över så finns ev. pengar kvar på kortet, men det är en annan prislista som gäller, d.v.s. dina sms blir lite dyrare, men pengarna försvinner inte. Då kan det räcka att du fyller på med 50 kr om året. Gå in på deras hemsida och läs om de olika kontantkorten, priserna ändras ständigt.

De har urkass kundservice på nätet, men det finns ett gratis kundnummer man kan ringa när man har ett Comviq-kort.

Niklas
5/4/17, 6:36 PM
#5

Aah, tack! Då fattar jag. Jättebra tips. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: