Annons:
Etikettövrigt
Läst 1698 ggr
Sollar
7/19/17, 3:45 PM

Hur för man över foton och filmer till datorn?

Har en samsung telefon här hemma som jag filmade en del med men jag har inte lyckats föra över dom till datorn. Med min egen samsung sätter jag bara i sladden så kommer det upp en ruta på datorn som frågar om jag vill importera från mobilen, men här hittar jag verkligen inget sätt att föra över. Är det nån som vet hur man gör?

Annons:
kissidor
7/19/17, 3:57 PM
#1

ja det borde funka likadant 🤔. men om du går in i utforskaren, är den här andra samsungen synlig som en enhet då? 

närmare bestämt vilken samsung är det förresten, och ligger filmerna i internlagringen eller på minneskort?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Zadeira
7/19/17, 4:03 PM
#2

Händer det något på mobilskärmen när du kopplar in den i datorn? På min telefon måste man välja på mobilskärmen om man vill föra över bilder eller bara ladda telefonen. Trycker man inte så syns inte telefonen/minneskortet i datorn.

Sollar
7/19/17, 4:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ser inget annorlunda på mobilskärmen.

Nej jag verkar inte kunna hitta den i utforskaren heller. Jag har däremot en liten ikon i hörnet på dataskärmen som om jag håller muspekaren över den står det "säker borttagning av maskinvara och Mata ut media". Men om jag klickar på den kommer inte det vanliga upp utan då kommer alternativet "öppna enheter och skrivare" upp istället och när jag klickar där kommer detta upp

Darkylucy
7/19/17, 4:37 PM
#4

har  den atg stör eller otg är en cabel man kan koppla till mobilen sen heva in ett usb minne å så laddar du ner den hära appen på mobilen zarchiver bästa överförings appen på android store men tu måste köppa en otg camel som har hanne på sånt utag du har på mobillen och usb honnna på andra änden tror klas olholson hade dom förut för 30 eller 40kr

the darkynessLyssnar på musik

Sollar
7/19/17, 5:13 PM
#6

Jag förstår inget teknikprat alls. Men menar du att mitt enda alternativ är att köpa en sladd som kopplas direkt mellan telefon och usb?

Annons:
Darkylucy
7/19/17, 8:07 PM
#7

#6 jo i fall dun inte har drivrutiner med din mobill till datorn men borde nog gå att ladda ner sök vad din mobill heter kopla den till datorn sök driver rutiner till pc för din mobill på google.com annars endast det jag sa inan

the darkynessLyssnar på musik

Upp till toppen
Annons: