Annons:
Etikettsäljes-och-köpes
Läst 1535 ggr
[Tuulikki]
8/26/17, 8:30 PM

Pris för beg. iPhone 6s?

Jag har bestämt mig för att sälja min kära telefon då jag vill uppdatera mig. Men, jag har ingen aning om vad jag skulle kunna ta för den. Jag vill inte sätta ett orimligt pris men heller inte skänka bort den liksom. Så jag frågar er som har koll!Glad 
Detta är vad jag vet om telefonen (jag rabblar upp allt för jag vet inte vad som är relevant eller ej):

- iPhone 6s rose gold
- 64gb minne.
- Haft skärmskydd och skal sen dag 1
- Olåst
- Originalkartong och hörlurar medföljer (även en herrans massa skal & fodral om man vill)
- 1 år gammal
- Funkar klockrent, ett mindre skönhetsfel (trots att jag varit typ pedantiskt noggrann..)

Vad är ett rimligt pris tycker ni? Har försökt kolla runt på Blocket och liknande men blir inte det minsta klokare av det tyvärr.

Annons:
kissidor
8/28/17, 9:21 AM
#1

Nej det är sant, priserna på blocket blir man inte klokare av, de är en blandning av önsketänkande fantasipriser och billigt stöldgods. Det förslag jag kan ge dig är att kolla vad du skulle få för den på mtorget, så vet du ju iaf att du inte har nån anledning att sälja den billigare än så: https://www.mtorget.se/salja/

Annars verkar det generellt som att man får mest betalt för telefoner av kända märken på tradera

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Tuulikki]
8/28/17, 12:19 PM
#2

#1 Ja jag blev nästan bara mer förvirrad av att kolla runt på Blocket.
Tack så jättemycket för länken, ska spana in den.

Som det ser ut nu kommer en och köper telefonen i eftermiddag. Hoppas på att få den såld då. Vi har kommit överens om 3300kr och det var båda nöjda med.

kissidor
8/28/17, 5:47 PM
#3

då löste det sig den här gången då tuulikki 🙂, men du kan ju spana in länken iaf, den kanske kan komma till nytta en annan gång

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Tuulikki]
8/28/17, 5:56 PM
#4

#3 Ja den länken ska jag absolut spara, tack🙂

Upp till toppen
Annons: