Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 2871 ggr
[Nathalie62]
3/24/12, 11:24 PM

Google Play eller Android Market ?

Jag tyckte det var bättre att låta det hållas vid det namn som var förrut, "Play" känns som att det är mer inriktat på spel men det finns ju mycket mer än det så dom borde behållt "Android Market" Skrattande

Vad tycker ni ?

Annons:
[Lillfjanten]
3/31/12, 6:52 AM
#1

ja, jag gillar inte heller detta Play, men så är det ju, allt som funkar och är bra, det ska man ändra på Flört för mig är Android Market ett mer seriöst uttryck där man kan hämta nyttoappar också, inte bara spel och nöje.

penphotography
3/31/12, 7:00 AM
#2

Play är ett samlingsnamn om jag förstått det rätt. Det är inte tillgängligt för oss i Sverige än men i tex USA är även tjänsterna för musik och e-böcker samlade i Play.

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

[Lillfjanten]
3/31/12, 7:06 AM
#3

bytt namn har det redan gjort i alla fall, hittade lite mer info här:

http://www.swedroid.se/nya-google-play-ersatter-market-filmer-musik-spel-appar-och-bocker-pa-samma-stalle/

[Vargöga]
3/31/12, 9:18 AM
#4

Gillar inte heller PLAY för det låter som ett spelmarknad. Market låter mycket bättre.

ingann
3/31/12, 10:12 AM
#5

För mig spelar det inte så stor roll vad det heter. Det viktiga tycker jag är innehållet.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
3/31/12, 1:06 PM
#6

Jag håller med Lillfjanten och ingann, det är innehållet som gör det och just därför bör det ju inte heta play, det hör inte ihop he he

Annons:
Upp till toppen
Annons: