Annons:
Etiketttillbehör
Läst 3369 ggr
[Nathalie62]
3/24/12, 11:49 PM

Penna

Gillar ni att använda pennan när ni använder mobilen ? Själv föredrar jag utan, I och för sig lättare att "pricka" rätt men tror nog jag håller mig till det gamla hederliga sättet Tungan ute

Annons:
[Lillfjanten]
3/29/12, 7:40 PM
#1

har haft en mobiltelefon en gång som hade penna, det såg ju så fräsigt ut, men den blev ju knappast använd. jag tappade den, den fungerade inte speciellt bra och nej, det var inget som jag tyckte var bra.

Bamse 08
3/29/12, 7:43 PM
#2

Har aldrig haft en mobil med penna men om jag kulle ha/haft det så skulle jag nog aldrig ha använt den heller.

What doesn't kill you makes you stronger.

[Vargöga]
3/29/12, 7:45 PM
#3

Har haft en mobil med penna Nokia 5800. Det är en resistiv skärm så då var man nästan tvungen att använda pennan. Dagens mobiler har kapasitiv skärm vilket är bättre.

[Nathalie62]
3/29/12, 10:49 PM
#4

Tur att mobilerna är bättre på skärmarna idag så man inte behöver använda den om man inte vill.

[Vargöga]
3/30/12, 10:42 AM
#5

Japp, håller med. Spelar på min Nintedo 3DS och det krävs penna ganska ofta tycker jag. Bättre respons i mobilerna nu för tiden.

ingann
3/30/12, 12:45 PM
#6

Jag skulle inte klara av att använda en penna. De är alldeles för tunna för att min hand ska kunna hålla i den. Och en tjock tillsats som man har på vanliga skrivpennor känns inte som nån höjdare till en mobilFlört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
Alex
3/30/12, 12:52 PM
#7

Jag har bara haft en med penna, och den hade jag bara ett kort tag för det var då den mest ologiska och komplicerade mobil jag nånsin stött på! Jag föredrog att använda mig av fingrarna, men knapparna på tangentbordet var så små att det var svårt utan pennan. Det utskjutbara tangentbordet var också svårt att skriva på pga väldigt små tangenter.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: