Annons:
Etikettdesign
Läst 4595 ggr
[Nathalie62]
3/24/12, 11:59 PM

Drömmobil

Vilken är er drömmobil ? Hur vill ni den ska se ut ? Har ni stora krav på vilka funktioner det ska finnas ? Vad tycker ni är ett måste ?

För mig är det viktigaste att man kan ringa när det verkligen behövs.
Allt surfande anser jag egentligen som onödig. Skicka sms är mer "bra att ha". Heslt skulle jag vilja ha en knallgrön liten och tunn mobil Skrattande

Annons:
[Lillfjanten]
3/29/12, 8:00 PM
#1

jag gillar ju grönt, mossgrönt ungefär, så en grön liten telefon vill jag ha. okej, det går bra med rosa också Flört jag vill ha surf, sms, samtal, hdmi (riktig hdmi-kontakt)och radio med högtalarfunktion. telefonen ska förstå vad jag vill när jag pratar med den, jag ska alltså kunna tala in sms, ringa upp folk, skriva in webadresser, diktera mail och helst ska den kunna laga mat med Cool

nä, det sista kan vi stryka, men för övrigt är det mina drömmars mobil!

[Vargöga]
3/29/12, 8:04 PM
#2

Hmm, svårt där.

Jag vill ha en mobil som jag har idag fast i rosa färg. Tungan ute Gillar den skarpt. Fast mera internminne och RAM-minne skulle inte skada.

Sen suktar jag efter Nokias PureWiew (vit) som skall ha en riktig bra kamera.

[Lillfjanten]
3/29/12, 8:06 PM
#3

jag glömde ju att det måste vara en bra kamera i den också! hemma har jag en sony hx7v, på 16 mpxl, så jag vill ha en sån microkamera i telefonen med. (är det en drömmobil, så drömmer jag ordentligt nu) Flört

minnet tänkte jag inte heller på, men minst 32 Gb ska det vara.

[Nathalie62]
3/29/12, 10:45 PM
#4

Vilka krav ni har SkrattandeSkrattande Jag glömde också medge att jag skulle gärna vilja ha att batteriet varade längre än vad det gör, slippa ladda den för jämt Tungan ute

fliza
3/30/12, 9:04 PM
#5

Jag skulle vilja ha en turkos iPhone 4.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

ingann
3/31/12, 10:40 AM
#6

En knallröd (tomteröd) Iphone5 med 64 gb minne, superbatteri, och 18mpx-kamera.

Ska man drömma så ska manSkrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
[Vargöga]
3/31/12, 10:49 AM
#7

Jo drömma skall man göra.

Tänk den dagen man får plocka ihop sin egen mobil. Skrattande

[Nathalie62]
3/31/12, 12:59 PM
#8

Ha ha ha, ja tänk om man kunde plocka ihop sin egen modell och helt klart fixat ett superduperbatteri

Upp till toppen
Annons: