Annons:
Etiketthårdvara
Läst 3172 ggr
sissie
2012-03-26 20:14

Sony Xperia X10

Jag köpte en X10:a för ett år sedan, men jag är inte riktigt nöjd med den. Tycker det är jobbit att använda den och kameran är inte allt för bra.

Tidigare hade jag en Sony C905. Den trivdes jag med. Bra kamera som fungerade utmärkt att använda när man ville ta en bild för skojs skull till vardags.

X10:an köpte jag för att få bättre surfmöjligheter. Men skärmen är allt för liten då jag inte längre ser små saker så bra. OVh läsglasögon är jag inte bekväm med.

Det enda som jag är riktigt nöjd med är att man kan ha den som Internet-punkt när man är ute på resa. Perfekt att koplla upp iPaden till för att surfa lättare.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
[Nathalie62]
2012-03-26 20:46
#1

Jag har hört mycket positivt om denna telefon men dock var det en del klagomål på just kameran som du nämner.
Skärmen bör ju inte vara för liten om man ska surfa mycket, speciellt om man är i stort behov av det så här blir det också en liten miss tycker jag.

Alex
2012-03-28 20:20
#2

Fast SE Xperia X10 kan väl inte ha för liten skärm för surf? Den är väl i storlek med övriga smartphones i "normalstorlek"? Eller är det någon av minivarianterna du har?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

sissie
2012-03-28 22:18
#3

Nopp, ingen mini. Bara att jag tycker den är lite ljussvag och pluttig ändå. Jag gillar grabben telefon. Den är stoor

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Thiah]
2012-03-28 23:02
#4

Jag hade en Xperia mini och jösses så less jag vart så fort.

Jag har bytt till HTC (sambon rekomenderade) och sen dess har jag varit nöjd,.

Tycker ericsson och nokia misslyckats med telefoner den senaste tiden så jag har väldigt lite tillit och tålamod med deras saker.

Upp till toppen
Annons: