Annons:
Etikettringsignaler-bilder-spel
Läst 4766 ggr
[Lillfjanten]
2012-03-29 20:25

Favoritspel?

jag spelar sällan, men tycker att Falldown är kul ibland.

Wordfeud har jag spelat, men har inte haft mer än en motståndare, så jag är urdålig på det, men det skulle kunna vara en favorit annars.

Om du spelar spel i din mobil, vad heter favoriten?

Annons:
Ladydragon
2012-03-29 22:07
#1

jag spelar en hel del spel…dock så väljer jag nästan enbart spel som tränar hjärnan och sånt som man får klura på

Tangram

Tangram moment

Ponon deluxe

Tetris deluxe

Match up

Mina absoluta favoriter är Tangram man får ett antal bitar i olika former och dom ska passas in i en form….svårt som tusan men riktigt roligt

o så säger jag nåt spel som dom flesta har spelat men det är rätt kul korta stunder i alla fall

Angry birds

Tetris deluxe annorlunda Tetris då man kan välja bort att flytta blocken med fingret utan att istället använda piltangenter på sidan av skärmen 
det finns ej på Market då det har samma namn som det officiella men vill man ha nedladdningslänken så PM:a mig

[Nathalie62]
2012-03-29 22:32
#2

Jag har aldrig spelat på mobiltelefonen, vet inte ens hur det fungerar Tungan ute

Kostar dom inte en slant också ? Måste man inte ha bra med minne för att kunna ha spel i den ?

[Lillfjanten]
2012-03-30 07:17
#3

många spel är gratis. själv har jag lite svårt att sitta och spela, både för att jag har ont i nacken, samt dålig syn på ena ögat, och då blir det lite konstigt Glad

[Vargöga]
2012-03-30 10:12
[Nathalie62]
2012-03-30 18:34
#5

#3, Tja skärmen är ju inte så värst stor heller för ett sådant spelande tycker jag.

#4, Varje kväll ? Blir du inte trött i ögonen av att spela alla dom ?

Bamse 08
2012-03-30 18:52
#6

Jag brukar heller aldrig spela spel på mobilen Tungan ute

Jag får så ont i huvudet av att kolla på en liten skärm så länge Tungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

Annons:
[Vargöga]
2012-03-30 19:09
#7

#5 Jo varje kväll innan jag somnar. Enkelt och inget tänkande krävs. Jo jag blir trött i ögonen och det är ju tanken att jag skall bli trött så jag kan somna. Hihi!

ingann
2012-03-30 20:25
#8

Mest blir det wordfeud, både på engelska och svenska, har oftast 15-20 matcher igång samtidigt.

sen blir det lite bubble balls, jewels quest och paper racing (iq-befriade spel där man slipper tänkaFlört).

Alla är dessutom gratis.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Ladydragon
2012-03-30 20:28
#9

många spel är gratis och alla dom jag räknade upp är gratis

tja kanske borde säga att jag främst spelar på min surfplatta då blir det ju lite lättare

men jag spelar även en del på mobilen speciellt när man väntar på bussen och liknande och jag har inte märkt att det blir jobbigt för ögonen

sen kan man ju oxå köpa ställ till mobilen så man inte behöver hålla i den när man spelar

MissInAction
2012-07-13 18:52
#10

Det var i nästan två år Angry Birds Flört

Nu är det nog Wordfeud och Yatzy! 

Hextacy är också kul ett tag.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: