Annons:
Etikettövrigt
Läst 3597 ggr
[Nathalie62]
3/30/12, 12:08 AM

Vilken föredras

Vilken mobil hade ni allra helst velat ha om ni fick den som present/julklapp ?

Jag vet inte själv vad jag hade valt men det är skoj att höra vad andra velat ha.

Annons:
[pandes]
3/30/12, 12:23 AM
#1

iPhone 3GS. Tycker den har snyggare design än dom nya. Hatar Apple i sig, men det är apparna och så som gör att jag vill ha den mobilen haha. :D

[Nathalie62]
3/30/12, 12:26 AM
#2

#1, Vad är det för speciella appar du tänker på ? Får kolla in den telefonen.

[pandes]
3/30/12, 12:29 AM
#3

#2 MagicPiano, alltså ett spel haha… Ja, det är lite löjligt men det spelet är sjukt roligt och jag lever för att få låna kompisars iPhoner! ;)

[Nathalie62]
3/30/12, 12:33 AM
#4

#3, Ha ha, det är inte alls löjligt, alla gillar vi ju olika och det är tur tycker jag ! Har dom inte det spelet på android ?

[pandes]
3/30/12, 12:35 AM
#5

#4 Kanske, dock så har jag inte kvar min android, "glömde" (tappade bort) den i Grekland. Haha :D

[Nathalie62]
3/30/12, 12:47 AM
#6

#5, Obs. he he

Annons:
[Vargöga]
3/30/12, 10:22 AM
#7

Det skulle stå mellan iPhone 4S och Note. Flört

[Lillfjanten]
3/30/12, 10:36 AM
#8

en surfplatta! en onödig men trevlig leksak Cool

[Vargöga]
3/30/12, 10:41 AM
#9

Har redan en sån. Kan inte förstå att jag kunnat vara utan en sån. Guld värt. Skrattande

[Lillfjanten]
3/30/12, 10:43 AM
#10

har haft en sån, men den blev inte långvarig, då jag har svårt att hålla i dem, jag föredrar laptopen. men om man bara fick önska sig vad som helst så, det är för mig en onödig men kul leksak Flört

ingann
3/30/12, 12:32 PM
#11

En surfplatta! Helt klart! Just nu lånar jag sonens laptop när han är i skolan, tränar eller sover. Så en surfplatta vill jag haSkrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Alex
3/30/12, 12:38 PM
#12

Jag skulle helt klart kunna tänka mig en SE Xperia S. Jag har en mycket töntig våga-vägra-apple-princip, så en iPhone lär det troligtvis aldrig bli. Även om det tyvärr fortfarande utvecklas appar enbart för iPhone och som därmed inte finns för android, vilket ju är lite trist! Men jag och Apple-produkter kommer inte så bra överens, och jag gillar inte deras diktatur så jag håller mig nog till SE ett tag till. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Bamse 08
3/30/12, 3:38 PM
#13

Hmm, jag är rätt så nöjd med den jag har.

Men då skulle jag isånafall vilja ha en Xperia arc s, eftersom den har bättre kamera.

What doesn't kill you makes you stronger.

Annons:
[Nathalie62]
3/30/12, 3:48 PM
#14

Intressant, surfplattan verkar vara en rolig grej att ha men blir det inte klumpigt att ha med den när man är iväg ? Man kan ju liksom inte ha den i byxfickan, då måste man ha handväska och det är ju bara jobbigt :fucku:

Hörde rykten nyligen att xperia har dålig batteritid jämfört med många andra modeller, något som kan stämma tror ni ?

Note verkar himla rolig också men för mina händer är den på tok för stor, tyvärr, annars är det kanske den jag velat ha-tror jag :notworthy:

[pandes]
3/30/12, 4:09 PM
#15

#14 En surfplatta är så lätt och smidig (tänker mest på iPad), tunnar eän en laptop, så den är inte så jobbigt att bära.

Vill också gärna ha en, till höst får vi en i skolan som man sedan måste köpa ut, så ja, då får jag ju en ändå. :)

[Nathalie62]
3/30/12, 4:54 PM
#16

#15, Jag testade 2 surfplattor och jag tyckte dom var tunga och klumpiga men det finns ju olika modeller även där.

Upp till toppen
Annons: