Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2895 ggr
[Lillfjanten]
3/30/12, 2:34 PM

tips om surfplatta?

sambon funderar på att köpa sig en egen dator, en laptop, men skulle faktiskt klara sig med en surfplatta. någon som kan tipsa om en som har hdmi-kontakt och telefon? (vet inte om det är telefon i alla surfplattor Skäms)

den ska vara minst 9".

Annons:
[Nathalie62]
3/30/12, 5:03 PM
#1

Den jag har hört ska vara bra till både telefon och att surfa på är
Note

Om jag vore ni skulle jag åkt ut och testat och höra mig för för att vara säker på att man får det man vill ha så kan man själv jämföra.

[Lillfjanten]
3/30/12, 5:08 PM
#2

det är lite för liten skärm, kanske skulle ha skrivit det i min ts, att det bör vara minst 9". ska fixa till det direkt Flört jag är ju sån att jag vill spåna och jämföra innan jag åker ut till butikerna, jag litar inte alltid på försäljarna.

[Nathalie62]
3/30/12, 5:59 PM
#3

#2, Det ska man heller inte göra, bättre att få en egen uppfattning Skrattande
Jag vet inte om det finns så stor skärm för mobiltelefoner, det blir ju bara surfplatta då. Det var en svår fråga

[Nathalie62]
3/30/12, 6:00 PM
#4

Dubbellinlägg

[Lillfjanten]
3/30/12, 6:12 PM
#5

jag gör så med all elektronik jag tänker köpa, jag jämför och kollar priser och specifikationer så att jag är påläst när jag kommer till butiken och vet vad jag vill ha, behöver ha, och vill betala för Flört det kan skilja ett par hundra kronor också på butiker som kanske bara ligger en mil i från varandra, så det lönar sig att kolla runt lite!

[Nathalie62]
3/30/12, 6:15 PM
#6

#5 Absolut.

Annons:
Upp till toppen
Annons: