Annons:
Etikettmjukvara
Läst 3649 ggr
[Vargöga]
2012-04-02 17:43

Strul

Jag och många andra personer med HTC Sensation har haft massvis med problem sedan ICS kom ut. Ljudet fungerar dålig, mitt larm funkar typ var tredje gång, appar som låser sig, dropbox fungerar inte alls, kameran har blivit sämre och när man klickar på en länk i ett mejl eller liknande så kom jag inte till sida utan den senaste jag varit på osv.

Massvis med problem med andra ord. Lämnade in min mobil i eftermiddags och dryga två timmar senare säger dom att dom inte hittar något fel men dom uppdaterade mobilen.

Får se imorgon vad dom har gjort annars skulle jag vilja ha den utbytt men det går dom nog inte med på för det är mjukvaran det är fel på.

Annons:
[Nathalie62]
2012-04-02 18:12
#1

Vilken otur men är det så mycket fel på just dom telefonerna så måste man ju skicka in dom och verkligen klaga för så ska det inte vara ! Sådant ska man inte acceptera. Önskar att du får den utbytt mot en annan.

[Vargöga]
2012-04-02 18:16
#2

Nä det är verkligen inte roligt. Jag som behöver mobilen i min vardag pga olika funktionshinder.Nä det

[Nathalie62]
2012-04-02 18:19
#3

#2, Håller tummarna att dom förstår hur viktigt det är att ha en fungerande telefon för dig, berätta gärna vad dom hittat på.

[Vargöga]
2012-04-02 18:22
#4

Det skall jag göra.

Ladydragon
2012-04-02 21:15
#5

det är väldigt många som har problem med ICS…..

det blir nog bättre med tiden och med uppdateringar som rättar till felen

under tiden så om du vill så kan du alltid fabriksåterställa mobilen det hittar du nånstans bland inställningarna 
O.B.S tänk på att alla appar försvinner alla inställningar och så vidare 
däremot så finns musik bilder m.m kvar då dom ligger på minneskortet

[Vargöga]
2012-04-03 18:06
#6

Jupps det vet jag och det är det sista jag helst vill göra just för att det försvinner. Iaf så fick jag inte ha kvar den utan det abonnemanget jag har med mitt nuvarande nummer tillhör en Nokia N9 så har jag nu N9:an istället för Sensation.

Annons:
Moalinn
2012-04-03 22:16
#7

tycker uppdateringen har gjort mobilen så mycket snabbare och lättare. Nu är även två buggar som jag märkt av borta, dels den att ibland när man tryckte på hem-knappen så blev det en skärmavbild och sen även när jag låste telefonen så kunde den cpa lite och inte låsa sig osv. men det är helt borta nu. Det jag stör mig nu efter uppdateringen är i meddelanden, där finns det någon bugg som gör att ibland visas det inte alls att jag fått något meddelande och ibland visas det bara på ikonen men ingen annan stans och så. Även när jag ska in och läsa smsen så kan det vara så att om jag trycker på en så kommer jag till någon helt annan.

Men tycker det har blivit så mycket bättre, jag skrev mail till htc dagligen om att dom skulle fixa buggarna. tog däremot ett halvår och dom sa att det skulle ta runt en månad men det är sånt man får ta.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Upp till toppen
Annons: