Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2018 ggr
[Lillfjanten]
4/9/12, 8:29 AM

OT: Mobilsurfsticka

är en bra att ha pryl tycker jag. man vet inte när strömmen går eller annt och då kan man inte surfa via nätverket. Idag är jag glad att jag har en sådan som jag installerat sedan tidigare, det kostar mig 29kr/dag. (bara när jag använder den, annars kostar den inget) Min katt spydde nämligen på routern, så nu funkar inte vare sig internet, tv eller bredbandstelefoni. tänk att man är så beroende av en liten apparat! så nu väntar jag på att telia kundservice öppnar så jag får beställa en ny. undrar vad övriga i familjen säger när de vaknar *håller för öronen då*

Cool

Annons:
ingann
4/9/12, 9:14 AM
#1

Jag har en surfsticka liggandes "utifall att"Glad Utan internet, oavsett anledning, så utbryter världskrig här hemma då den autistiske sonen har det som enda intresse.Flört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Lillfjanten]
4/9/12, 9:28 AM
#2

ja, jag fick ett sånt abonnemang hos telia, som är gratis, och bara kostar när det används, och det är faktiskt bra att ha ett sånt liggandes i lådan, här kan det bli strömlöst i timmar när det åskar eller blåser ute. visst kan jag använda mobilen, men det blir så smått och jobbigt om man ska använda den ett tag.

Bamse 08
4/9/12, 9:52 AM
#3

#2 Vi har samma sticka här Glad

Brukar andvända den när jag är hos in mormor just för att hon inte har internet Glad

What doesn't kill you makes you stronger.

[Nathalie62]
4/9/12, 4:59 PM
#4

Det är mycket sällan vi får strömavbrott och skulle det hända är det ofta igång inom kort igen men det var ett mycket bra tips, kanske ska fixa en sådan ifall att Glad

Bamse 08
4/10/12, 2:30 PM
#5

Jag surfar just nu på surfstickan Skrattande

What doesn't kill you makes you stronger.

MartinO
4/13/12, 7:55 AM
#6

Vill slå ett slag för Comviqs trådlösa wi-fi router med kontantkort. man kan ha fem enheter inkopplade samtidigt. Jag använder den dagligen till min surfplatta. Dessutom kan jag ta min internetradio (Squezzebox) med mig överallt.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

Annons:
[Lillfjanten]
4/13/12, 10:13 AM
#7

sen ska man ju inte göra som jag gjorde dagen efter, glömma bort pinkoden när man är nyvaken och låsa stickan. telia får inte lämna ut koder via telefon, så det kommer nya på posten. Cool som tur var så fick jag en ny router samma dag som jag låste stickan, så nu är ordningen återställd. stickan kan inte ersätta adsl när det gäller tv-tittande på datorn, det hackade ganska bra med stickan, men det fick gå.

#6  ska kolla upp vad det är, tack för tips!

Upp till toppen
Annons: