Annons:
Etikettövrigt
Läst 2306 ggr
[Fröken P]
4/18/12, 12:29 PM

Jag har tappat min telefon!

(jag är då före detta Lillfjanten, har bytt alias.)

Idag tappade jag min kära nya telefon som jag haft några veckor, otroligt irriterade, har aldrig gjort så här förut! Har ringt polis, operatör, och sitter nu i telefonkö till försäkringsbolaget.

ville bara träta av mig lite Skrikandes

Annons:
[Nathalie62]
4/18/12, 2:48 PM
#1

Förstår att det är frustrerande, hoppas dom kan hjälpa dig på försäkringsbolaget.

[Fröken P]
4/18/12, 3:10 PM
#2

jag får gå och köpa mig en ny, och sen höra av mig igen så får jag ersättning, minus självrisken. men jag glömde ju också att säga vid anmälan att jag hade ett nytt, större minneskort i, och det borde jag ju få ersättning för med. ska ringa dem imorgon. men det är ju så irriterande! tur i oturen är att gubben har en likadan nalle som varit använd tre dagar, och jag lånar den så länge Cool

[Nathalie62]
4/18/12, 3:15 PM
#3

#2, Hoppas du kan få ersättning för det också, men jag hade ringt tillbaka direkt och sagt det Tungan ute. Tur din "gubbe" har en som du kan använda så länge Skrattande

[Fröken P]
4/18/12, 3:18 PM
#4

#3  har en hemsk migrän idag och orkar bara inte ringa mer, det har varit en jäktig förmiddag. ja, han och smartphones är inte kompisar, så den telefonen ligger bara annars Flört

[Nathalie62]
4/18/12, 3:21 PM
#5

#4, Fy så jobbigt, beklagar Rynkar på näsan, sådant är absolut inget skoi, hoppas det snart går över, förstår varför du inte vill ringa mer idag då. Du får uppdatera när du pratat med dom och så ska jag hålla tummarna.Glad

[Fröken P]
4/18/12, 3:22 PM
#6

det börjar kännas bättre nu, och efter lite kaffe blir det nog bättre ändå, så jag kanske slår en signal sen, måste leta efter kvittot på minneskortet först, de vill ju alltid ha kvittonummer.

Annons:
[Nathalie62]
4/18/12, 3:34 PM
#7

#6, Så skönt att det är bättre nu Glad Hoppas du hittar kvittot för dom lär säkert begära det annars blir det nog svårt.

[Fröken P]
4/23/12, 10:44 AM
#8

sådär, nu har jag ringt försäkringsbolaget om minneskortet med, nemas problemas, så det är bara att jag köper en ny nu. Glad

[Nathalie62]
4/23/12, 12:49 PM
#9

#8. Så skönt att det gick så lätt att lösa, hoppas du inte tappar nästa telefon. Flört

Upp till toppen
Annons: