Annons:
Etikettövrigt
Läst 2219 ggr
Rumblebee
2012-04-18 21:00

Tips på mobil?

Har kikat igenom de äldre trådarna, men kan inte hitta någon i stil med den här, så ställer en egen fråga.

Jag är i behov av en ny telefon, och undrar om det finns någon här som kan tipsa om en. Jag själv tycker inte att mina krav är speciellt höga.

Men jag vill gärna ha en bra kamera, ett plus är ju om man snabbt kan komma åt kameran för att ta så kallade ögonblicksbilder, men det är inget måste.
Den ska ha ett tangentbord, antingen som man glider ut, eller ett virtuellt eller hur jag ska kalla det.

Sedan att man kan använda egna melodier/låtar som ringsignal/ meddelande signal.

Det är väl i stort sett det viktigaste. Antar att alla mobiler nu förtiden kan spela upp MP3.

Ett annat plus är om telefonen finns tillgängilg i någon rolig färg, och inte bara det klassiska svarta eller silvriga som känns så tråkigt nu Obestämd

Annons:
[Nathalie62]
2012-04-18 21:19
#1

Jag trodde de flesta nya modellerna idag har de krav du begär men är dock osäker, själv gillar jag samsung galaxy mini men vill lägga tummen ner för batteriet och kameran är kanske inte den bästa men duglig, om ett par veckor får jag hem en samsung s lte som tydligen ska kunna ta bättre bilder. Att få en telefon med rolig färg blir nog svårt tror jag.

Rumblebee
2012-04-18 21:36
#2

Hmm, kanske är möjligt att dom har, jag har verkligen noll koll när det gäller mobilerTungan ute

Ska kika lite på smsung galaxy, just nu har jag en ericsson W380i, och kameran i den telefonen är verkligen inte bra i mitt tycke =/

Hehe, ja, svårt att hitta lite kul färger på telefonerna, saknar de gamla mobilerna man kunde byta skal på, vet inte hur många moderna telefoner man kan göra det på.

[Nathalie62]
2012-04-18 21:41
#3

#2, Jag var förresten på media markt häromdagen, dom hade en hel del mobilskal, vilka modeller vet jag dock inte men du kanske kan slå en koll om dom har till den mobil du är intresserad av ? På samma ställe kunde man prova mobilerna också för alla var igång så det var super faktiskt.

Upp till toppen
Annons: