Annons:
Etikettabonnemang-kontantkort
Läst 2832 ggr
[Nathalie62]
2012-04-20 13:44

Min telefon är kommen

Jag hade beställt ett abonnemang med telefon på tele 2 och dom sa det skulle dröja 8 veckor innan den kom men nu har jag alltså fått telefonen (6 veckor för tidigt), det lustiga är att nummerflytt inte ändras förrän den 21 maj så jag kan inte leka med den ha ha.

Pratade med kundservice och detta var ett nytt fenomen för dom, man brukar aldrig få paketet/telefonen tidigare än nummerflytt och något tillfälligt telefonnummer kunde man inte heller få för då fick man vänta ytterligare en tid innan numret blev ändrat, tråkigt, jag vill ju leka nu. Tungan ute

Annons:
[Fröken P]
2012-04-20 14:41
#1

det går alltid snabbare, men de måste ju gardera sig. hoppas den blir bra nu! fick du inget kontantkort med som du kan fylla på med några kronor?

[Nathalie62]
2012-04-20 14:44
#2

#1, Det kanske man kan, har inte hämtat den på posten än Tungan ute, det får bli senare i eftermiddag he he.

ingann
2012-04-20 18:11
#3

Vad kul! Upp till 8 veckor innebär att du får telefonen senast inom 8 veckor, du kan alltså få den precis när som helst under den tidenFlört

Har du tele2 på det nummer du har nu? I så fall är det bara att stoppa i det simkortet. Är den inte operatörslåst så kan du stoppa i vilket kort som helst fram tills dessGlad

Du kommer alltså behålla det nummer du har nu? Annars får du skicka ett meddelande med det nyaGlad

Jag blir också sugen på en ny lur när jag hör alla andra som byterFlört Jag gillar ju ZTE så man kanske skulle fundera lite på den nya ZTE Blade 2Cool

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-04-20 18:58
#4

#3, Men dom sa att det minst skulle ta 8 veckor ha ha, jag har nu varit och hämtat den men kortet går inte att använda för nummerbytet skulle först ske den 21 maj. Jag kommer behålla mitt gamla telefonnummer. Jag kollade dock upp det med kontantkort och det går att beställa gratis på comviq så jag får väl göra det, vill ju gärna leka nu och inte om ett par veckor Tungan uteSkrattande Blir det ett tillfälligt nummer skickar jag det till dig Kyss

ingann
2012-04-20 20:29
#5

#4 OkejGlad Du skrev upp till 8 veckor i ts så det vär därför jag inte tyckte det var så konstigt att den redan kommitFlört

Kul att du får Tele2/Comviq nu, då kan vi ju ringa till varann utan att det kostar skjortanFlört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-04-20 22:30
#6

#5, Det skrev jag, blev lite missvisande där, förlåt, jag ändrade det nu. Tungan uteJag kommer ju endast ha detta tills mitt abonnemang blir aktuellt Skrattande men tele 2/comviq är alltså samma sak ? Trodde bara det hette antingen Tele 2 eller comviq ha ha.

Skulle beställa ett kort på comviq nu men självlart ska allt strula så sticker ner till posten imorgon och köper ett istället Flört

Annons:
ingann
2012-04-20 23:43
#7

#6 Ja, det är samma företagGlad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-04-21 11:48
#8

#7, okei Tyst

[Highonbluetomorrows]
2012-04-21 14:42
#9

Min telefon stod 1-2 veckor på - nu har det snart gått fyra veckor utan något meddelande :(.

Vad köpte du för telefon?

[Nathalie62]
2012-04-21 14:57
#10

#9, Det blev en Samsung Galaxy S2 LTE. Vilken valde du ? Jag tycker du ska ringa och fråga dom var den då blir av.

Upp till toppen
Annons: