Annons:
Etikettövrigt
Läst 2265 ggr
[Fröken P]
4/23/12, 11:30 AM

De här telefonerna vill jag inte ha!

jag vill absolut inte ha en sony, sony ericsson, nokia, motorola eller zte. finge jag dem gratis så skulle jag inte behålla dem Glad

för mig är en telefon väldigt personlig, något jag måste trivas med då den används ofta.

vilken telefon gillar inte du?

Annons:
[Nathalie62]
4/23/12, 12:47 PM
#1

Om jag hade fått en telefon skulle jag vara lika glad oavsett, har nog ingen specifik modell jag inte skulle vilja ha tror jag Skrattande

[Fröken P]
4/23/12, 12:48 PM
#2

#1  om du fick en mobiltelefon, skulle du använda den vilken modell det än är?

[Nathalie62]
4/23/12, 12:51 PM
#3

#1, Ja det skulle jag göra, det är omtanken som räknas och det är skoi att testa de olika modellerna, man kanske blir positivt överraskad Skrattande

[Fröken P]
4/23/12, 12:55 PM
#4

#3  omtanke är bra, men jag använder inte något jag inte tycker om. dessutom så vore det dumt att köpa en elektronikpryl som present om man är lättstött och blir ledsen om någon vill returnera den. ger jag en present till någon, så är jag fullt medveten om att hen kanske vill byta eller återlämna. därför köper jag alltid presenter på öppet köp.

ingann
4/23/12, 12:56 PM
#5

Jag säjer som Nathalie, fick jag en mobiltelefon så skulle jag använda den oavsett vilket märke det är. I alla fall om jag fick den i present av någon. Kanske inte om det var från ett företag men om det var från en privatperson.

Annars har jag inget direkt märke jag skulle förkasta då alla märken har olika modeller.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Vargöga]
4/23/12, 1:17 PM
#6

Jag kan tänka mig alla modeller och märken. Och skulle jag få en i present eller nåt så skulle jag definitivt att använda den.

Annons:
Upp till toppen
Annons: