Off-topic

Jamen absolut..

2012-05-02 10:08 #0 av: [Fröken P]

blir så irriterad när kundtjänst på tele2 säger så i varannan mening!

Är det något ni kan bli irriterade på när ni ringer någon kundtjänst av något slag?

Anmäl
2012-05-02 10:32 #1 av: Wand

Jag blir mest irriterad på tele2s kundtjänst för att de tar minst en vecka på sig att svara på mail och aldrig har någon chatt tillgänglig. Hur harde tänkt att man ska göra om telefonen inte går att använda?! Obestämd

Power is when you've got all the justification to kill,  and you don't

Anmäl
2012-05-02 10:56 #2 av: [Fröken P]

be någon annan ringa om du inte vill göra det själv?

Anmäl
2012-05-02 15:04 #3 av: [Nathalie62]

Jag kan tycka det är jobbigt med allt knappande när man ska någonstans. Tungan ute

Har värdskapet över Mobiltelefoner och Datorn, samt Medarbetare på Android

Anmäl
2012-05-02 15:30 #4 av: Bamse 08

#3 håller med!

Själv tycker jag telias kundtjänst är jobbig.

Med allt tryckande + att man får vänta hur länge som helst och så är det någon som säger nu är du -- nummer i kön.

Anmäl
2012-05-02 16:22 #5 av: Wand

#2 För det första så är det lite krångligt att framföra sådant å någon annans vägnar för då missar de alltid något eller så glömmer man förklara helt ordentligt vad man vill. Sedan så har vi ingen hemtelefon  och min telefon var ju trasig så då blir det knepigt. Cool

Power is when you've got all the justification to kill,  and you don't

Anmäl
2012-05-02 16:33 #6 av: [Nathalie62]

#4, Ja just telia är jobbiga med det tycker jag.

Har värdskapet över Mobiltelefoner och Datorn, samt Medarbetare på Android

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.