Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2133 ggr
[Fröken P]
5/2/12, 10:08 AM

Jamen absolut..

blir så irriterad när kundtjänst på tele2 säger så i varannan mening!

Är det något ni kan bli irriterade på när ni ringer någon kundtjänst av något slag?

Annons:
Wand
5/2/12, 10:32 AM
#1

Jag blir mest irriterad på tele2s kundtjänst för att de tar minst en vecka på sig att svara på mail och aldrig har någon chatt tillgänglig. Hur harde tänkt att man ska göra om telefonen inte går att använda?! Obestämd

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Fröken P]
5/2/12, 10:56 AM
#2

be någon annan ringa om du inte vill göra det själv?

[Nathalie62]
5/2/12, 3:04 PM
#3

Jag kan tycka det är jobbigt med allt knappande när man ska någonstans. Tungan ute

Bamse 08
5/2/12, 3:30 PM
#4

#3 håller med!

Själv tycker jag telias kundtjänst är jobbig.

Med allt tryckande + att man får vänta hur länge som helst och så är det någon som säger nu är du -- nummer i kön.

What doesn't kill you makes you stronger.

Wand
5/2/12, 4:22 PM
#5

#2 För det första så är det lite krångligt att framföra sådant å någon annans vägnar för då missar de alltid något eller så glömmer man förklara helt ordentligt vad man vill. Sedan så har vi ingen hemtelefon  och min telefon var ju trasig så då blir det knepigt. Cool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Nathalie62]
5/2/12, 4:33 PM
#6

#4, Ja just telia är jobbiga med det tycker jag.

Annons:
[Fröken P]
5/2/12, 4:48 PM
#7

#5  nja, det behöver inte vara krångligt, skriv upp vad som ska framföras, jag tror att du gör det lite krångligare än du behöver. är det reklamation du tänker på, så fick du en länk i en annan tråd med rätt telefonnummer att ringa så man får veta hur man reklamerar den.

Du skriver att "vi" har ingen hemtelefon, då kanske det finns fler fungerande telefoner i huset?

Upp till toppen
Annons: