Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2659 ggr
[Nathalie62]
5/3/12, 11:01 PM

Next galaxy 3

Här kan vi se vad 3 :an har för trevligt att erbjuda ! Vad sägs om att tala om vad du vill telefonen ska göra så gör den det och när man smsar en person och får för sig att prata med vederbörande istället, sätt då luren vid örat så ringer den atuomtaiskt upp, detta är bara en bråkdel av allt den kan, något ni ska investera i  ? Skrattande

samsung galaxy S3

Annons:
[Fröken P]
5/4/12, 5:21 AM
#1

nej, den är ointressant för mig.

MichaelE
5/4/12, 6:35 AM
#2

Androids svar på Iphone. Tyvärr så måste jag säga att HTC O X och S verkar var bättre. Men jag ska inte uttala för mycket innan jag har läst några recensioner.

[Highonbluetomorrows]
5/4/12, 1:08 PM
#3

http://www.swedroid.se/hands-on-med-samsung-galaxy-s-iii-forhandsitt/

Superful telefon. Eftersom min HOX fortfarande inte anlänt funderade jag ett tag på att sälja den oöppnad och köpa S3:an i stället. Vi kan väl säga som så att jag inte funderar i de banorna längre…

[Nathalie62]
5/4/12, 2:29 PM
#4

Jag tyckte inte den var ful Tungan ute men dock lite klumpig, den är lika nästan lika stor som Noten.

MichaelE
5/4/12, 3:11 PM
#5

4.8 tum är lite stort. Och jag håller med, den är inte snygg - även om den är snyggare än sina föregångare.

Sedan håller jag med vad jag läste på en teknikblogg, det nya TouchWiz interfacet tar dö på ICS känslan. Jag såg inte på hela videon från Swedroid men jag håller nog med.

[Nathalie62]
5/4/12, 4:02 PM
#6

Det finns en video här om den också Galaxy S3
Den är över en timme lång.

Annons:
[Vargöga]
5/5/12, 7:53 PM
#7

Den är sjukt snygg och den kommer att bli en storsäljare tror jag.

[Fröken P]
5/10/12, 7:36 AM
#8

jag har ändrat uppfattning och ser fram emot nallen som anländer omkring den 30 maj! Cool

[Nathalie62]
5/10/12, 2:38 PM
#9

Jag tror den kommer bli lika populär som föregående.

[Highonbluetomorrows]
5/10/12, 11:22 PM
#10

#9. Det tror inte jag riktigt. En hel del hoppade på HOX-tåget och ytterligare ett antal väntar på nästan iphone. Men, det kommer ju givetvis bli en toppsäljare ändå :).

Sen har jag också ändrat åsikt lite. Den blåa var snygg! Undrar hur den känns att hålla i? För det är något av det jag gillar bäst med Hox, att den känns så otroligt "rätt" i handen.

Upp till toppen
Annons: