Annons:
Etikettövrigt
Läst 1887 ggr
[Nathalie62]
5/16/12, 1:36 AM

Fundersam

Har ju fått en ny mobil nu och jag är osäker på om jag ska sälja min före detta Samsung mini eller inte ? Den kommer bara ligga på hyllan till ingen nytta och tycker det är onödigt för det är ju en väldigt fin telefon men Kan man skiljas från en mobil man hållt "kär" Tungan uteSkrattande ? Ge mig gärna feedback så jag kan ta rätt beslut Mr. Green.

Annons:
[Fröken P]
5/16/12, 5:19 AM
#1

jag vill alltid ha en reservtelefon liggandes, det kommer alltid en dag då man behöver den.

[Nathalie62]
5/16/12, 7:25 AM
#2

#1, Då vet jag vem som ska kontaktas om det blir aktuellt, är fortfarande osäker Mr. Green, hur ska jag lyckas slita mig från denna kära ägodel då ? Tungan ute

[Nathalie62]
5/16/12, 7:26 AM
#3

Förstår inte varför hela texten blev understruken så förbise detta.

[Fröken P]
5/16/12, 9:46 AM
#4

#2  nej nej, det var inte så jag menade att jag vill ha den, utan jag menade på att det kan vara bra överhuvudtaget att ha en i reserv Flört En mini vill jag aldrig mer ha, så dålig upplösning mot ex.vis Acen..

[Nathalie62]
5/16/12, 11:00 AM
#5

#4, Då missförstod jag dig, det var inte meningen Foten i munnen.
Det är kanske bra att ha någon liggande ifall att Skrattande

[Fröken P]
5/16/12, 11:04 AM
#6

#5  ja, men det är lugnt! Flört Tyvärr så händer det ju inte sällan att man måste lämna in en telefon på reparation och då är det bra att ha en annan liggande i byrålådan som man kan använda. Eller om man ska någonstans och är rädd om sin nya nalle, då kan man använda den gamla istället. sen tror jag inte att du får så mycket för den gamla heller, de är inte dyra som nya.

Annons:
[Nathalie62]
5/16/12, 11:09 AM
#7

#6, Du har helt klart en poäng, jag hade dock inte tänkt sälja den för så många kronor i så fall men det är värt ett övervägande om jag ska behålla den eller inte Glad

ingann
5/16/12, 11:44 AM
#8

Jag har flera gamla som ligger, man får inte många kronor för dem så då kan de lika gärna ligga ifall man skulle behöva en i reserv. Så tänker jag.

När det blir för många liggandes brukar jag ge de äldsta till nåt grannbarn att ha som första mobilFlört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
5/16/12, 4:55 PM
#9

#8, Ja det är blir nog att jag behåller den ändå som bra att ha pryl hi hi. Just att man kan behöva den som reserv tänkte jag inte på Tungan ute

[Vargöga]
5/17/12, 8:51 PM
#10

Jag brukar sälja mina mobiler när jag köper/skaffar nytt.

[Nathalie62]
5/17/12, 10:22 PM
#11

#10, Det brukar jag också göra i vanliga fall men denna gång har jag svårt att slita mig ifrån min kära mini trots att jag har en ny nu Tungan ute

serf
2/21/13, 8:16 PM
#12

hej,

jag sålt min till javascript:nicTemp();.-ww.iphone-se.se fått bra pris

Upp till toppen
Annons: