Övrigt

OT, annorlunda djur på tv

2012-05-16 04:50 #0 av: [Nathalie62]

Satt och tittade på nyheterna på HDPLAY, efter det hittade jag ett avsnitt av veterinärena i Helsingborg, det fanns en iller på besök Skrattande omkring 00.36 visas det klippet, den är så bedårande vacker denna lille kille, trevligt att dom visar iller på tv någongång (Är själv illerfantast)

Här kan ni se det veterinärerna

Har värdskapet över Mobiltelefoner och Datorn, samt Medarbetare på Android

Anmäl
2012-05-16 07:31 #1 av: [Nathalie62]

Är han inte söt mina vänner ? Tungan ute

Anmäl
2012-05-16 09:42 #2 av: [Fröken P]

Uppriktigt sagt, nej Flört Iller är ett av de få djur jag faktiskt inte tycker om. Råttor däremot, det är söta varelser!

Anmäl
2012-05-16 11:03 #3 av: [Nathalie62]

#2 vad säger du, sötaste som finns ju Tungan ute blev jag nästan ledsen i ögatSkrattandeSkrattande

Anmäl
2012-05-16 11:07 #4 av: [Fröken P]

oj oj, så många gånger som jag fick höra att mina gerbiler var äckliga, då jag hade sådana. Flört

Anmäl
2012-05-16 11:08 #5 av: [Nathalie62]

#4, Det är tur att man gillar olika he he.

Anmäl
2012-05-16 11:47 #6 av: ingann

Haha jag föredrar också en gerbil framför en illerFlört Jag hade en gerbil för många år sen men sen var min syster råttvakt när jag var bortrest och hon glömde stänga buren så min lilla Dennis slutade som skrovmål till hennes kattGråter

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.