Annons:
Etikettmjukvara
Läst 3111 ggr
[Nathalie62]
5/23/12, 9:27 PM

Juice Defender Battery

Någon som använder det för att spara batteri ?

Har provat det i 2 dagar än så länge och det verkar faktiskt fungera rätt bra, har inte alls behövt ladda telefonen idag och ändå har jag suttit och grejat lite med den halva dagen.

Den som vill kan hämta den här Juice Defender

Den är gratis att använda men man kan köpa den också och då får man lite mer avancerade funktioner. Har ni andra ni rekommenderar så infomera gärna.

Annons:
[Nathalie62]
5/24/12, 12:33 AM
#1

Green Power finns på svenska och ska också vara jättebra, här kan man också betala en liten slant om man vill ha mer funktioner att välja mellan.

[Highonbluetomorrows]
5/24/12, 12:47 AM
#2

Jag söker en bra batteriapp, men blev tillsagd att inte använda sådana för att de gjorde mobilen långsammare och att dess "sparlägen" kunde göra att mobilen rent av drog mer batteri av någon anledning. Hmm.. någon som kan bekräfta? Tyckte det verkade lite besynnerligt..

[Nathalie62]
5/24/12, 1:33 AM
#3

#2, Dom jag vet som kör med dessa 2 har inte den uppfattningen och jag har inte märkt något heller, det kanske beror på vilket telefon man har i så fall ? Men det låter konstigt om det skulle vara så.

[Highonbluetomorrows]
5/24/12, 1:52 AM
#4

#3. Tror mer på det än på min "källa" då..

Jag letar efter en batteriapp (gratis!) som visar vilka/hur många kärnor i telefonen som är aktiva - det vill säga hur mycket power de drar. Någon som vet?

[Nathalie62]
5/25/12, 12:51 AM
#5

#4, Speciellt Juice Defender ska vara det mest ultimata och har fått enormt mycket bra respons, fått väldigt lite klagomål men det är bra att vara uppmärksam för tyvärr finns det ju en del som "hörs och ska synas bra" men är rena kaoset när man väl installerat dom.

En del knep jag brukar köra med när jag är ute efter något är att läsa betygen och se efter på respektives webbsida, om det finns bra/dålig kritik på till exempel forum, hör med närstående, tittar efter hur många som använder den, ju högre tal desto bättre. Gärna över 10 000 tusen, (bland annat den jucie defender är på över 138 000 nu) Låter det även gå ett par veckor för att se om fler nämnt något om den eller om jag hört något på annat håll, håller öron och ögon öppna helt enkelt Skrattande

Jag kommer tyvärr inte ihåg namnet på den app som går att göra det du frågade om men jag ska kolla upp det så fort som möjligt, vet det finns en som var användbar på många sätt och som var gratis, dock är den bara på engelska.

[Nathalie62]
5/26/12, 6:37 PM
#6

#4, Den app du frågade efter heter Go task manager men för att kunna använda den måste man även ha GO Launcher EX

Det finns också möjligheter att installera till vilket språk man vill ha det på, detta görs efter Go Launcher EX är installerat. Man kan även välja vilka ikoner/skins man vill ha. Det finns enormt mycket funktioner man kan ha glädje/nytta av.

När det gäller Go task manager bör man veta vad man gör för det är lite grann som att "gå in i registret", man kan inte bara rensa allt, så titta noga när du vill radera någonting. Här kan man också se hur mycket och vad den drar, den visar också vilka program/appar som är igång.

Annons:
Upp till toppen
Annons: