Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2221 ggr
[Nathalie62]
5/28/12, 8:25 PM

Världens bästa telefon ?

Samsung S3 är världens bästa telefon, senast dokumenterat idag,

Kommentera gärna om testerna som ska ha gett den 10 av 10 i betyg, rätt intressant Skrattande

Idg.se

Pc för alla

Annons:
MissInAction
7/13/12, 9:12 AM
#1

Hehe ja - klart den är bäst Skrattande

Jag har bara haft den sedan i ondags kväll, 1.5 dygn, och är verkligen supernöjd! Den är snabb och mjuk, har toksnygg grafik och bra ljud. Har roliga smarta funktioner, som olika rörelser man kan göra för att snabbt göra saker, ta skärmdump. S voice är lite rolig också, man kan ringa upp kontakter, skicka meddelande, starta program eller varför inte uppdatera Facebook - funkar dock inte på svenska men kan man engelska så går det Glad

Gillar verkligen signalerna för samtal, larm och meddelande.. de är, som hela telefonen är tänkt, inspirerade av naturen. Djungel, öken, skogspromenad eller strand - bara att välja! 

De har lyckats peta in smarta funktioner lite överallt och jag har knappast upptäckt alla ännu. Är som sagt mycket nöjd!!
Något som jag inte testat än är grafikkrävande spel. På sidan som jag länkar till finns en rubrik som handlar om speltest, där kan man se.

http://androidguiden.idg.se/2.13677/1.451945/sa-har-ser-granssnittet-i-galaxy-s3-ut


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Nathalie62]
7/13/12, 1:03 PM
#2

#1, Jag börjar mer och mer få panik nu, alla pratar så gott om denna lur, vill ha vill ha vill ha ha ha.Skrattande

MissInAction
7/13/12, 4:04 PM
#3

#2
Inget att få panik över Glad
Vad var det du hade för nån telefon nu? Funderar du på att byta?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
7/13/12, 5:43 PM
#4

I den här tråden har jag lagt upp lite bilder som jag tagit med Galaxyn. De är oredigerade, förutom att jag har skurit bort lite av omgivningen på fågelbilden och något blurr i kanten på en blombild. 
Mestadels blommor än så länge Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Nathalie62]
7/13/12, 9:40 PM
#5

#3, Jag har en S2 LTE nu, i nuläget kan jag tyvärr inte byta men fram mot hösten blir det nog den efterlängtade s3:an he he

#4, Mycket fina bilder Skrattande

MissInAction
7/13/12, 10:06 PM
#6

#5
Jaa men tiden går fort - om man vill - så hösten är snart här ObestämdTungan ute

Och tack!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Nathalie62]
7/13/12, 10:57 PM
#7

#6, Ja vist gör den, innan man vet ordet av så är det höst, alltid trevligt att ha något att se fram emot också Skrattande

Upp till toppen
Annons: