Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 3387 ggr
CelsiusT
2012-05-30 17:16

Musikappar

Sitter och söker efter bra musikappar. Jag vill ha musik i mobilen, men iom att jag lyssnar så otroligt sällan så är jag liksom inte intresserad av att betala 1200:-/år för att få ha musik i mobilen. Jag älskar sådana sidor där reklamen får betala, jag har inget emot reklam alls i den här frågan.

På datorn så använder jag grooveshark så sökte upp den appen, men den verkar ju fungera sisådär. Den laggar hela tiden och låtarna klipper. Nu lyckas jag inte ens stänga av den Skrikandes.

Någon som har några bra förslag på appar med gratis musik att streama? Gärna med reklam.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
[Nathalie62]
2012-05-30 18:24
#1

Om du har musik i datorn kan du enkelt bara föra över dom via USB kabel så har du gratis musik i din mobil.

Har inte ens hört att det finns appar för detta ändamål. Tungan ute

CelsiusT
2012-05-30 18:34
#2

#1 Ja men iom att jag lyssnar på spotify eller grooveshark i datorn så laddar jag inte ner musik (har inte lust att köpa då jag lyssnar så lite). Så har jag liksom inte massa musik liggandes i datorn.

Annars förstår jag också att man kan överföra musiken mellan dator och mobil ;P

Medarbetare på westernridning.ifokus

[Nathalie62]
2012-05-30 18:52
#3

#2, Okei, tänkte bara det kunde vara enklare och för att det var gratis he he.

CelsiusT
2012-05-30 19:15
#4

#3 Det är det väl ändå inte? Jo om man stjäl musik så kan man ju såklart lyckas ladda ner gratis. Men för att få tillgång till musik att ha på datorn (så att jag skulle kunna ladda över den till mobilen) så måste du ju på något sätt köpa den. Men efterosm jag inte lyssnar på musik såå mkt så känner jag det som onödigt att gå och köpa musik.

Medarbetare på westernridning.ifokus

[Nathalie62]
2012-05-30 19:44
#5

#4, Nej all musik jag har, är köpt. De flesta jag vet som har musik i datorn är inte stulen men visst finns det säkert undantag.
Jag hoppas du kan få tips om någon musikapp du kan ha glädje av Skrattande

CelsiusT
2012-05-31 15:55
#6

#5 Precis, och jag vill kunna lyssna på musik utan att behöva betala för den. Så en app, gärna med betalande reklamavbrott är det jag är ute efter =P

Det finns massa appar till groovshark, inte suveräna, men dom fungerar =)

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: