Annons:
Etikettövrigt
Läst 1962 ggr
[lillakaninen]
2012-06-05 20:44

Mobilen laggar

Jag har en Xperia mini som jag fick i julas. Den har funkat väldigt bra hittils, till förra helgen, i fredags. Våran klass skulle på klssresa och vi åkte buss ett tag. Jag spelade Draw Something och när jag öppnar appen kommer det upp typ "facebook login failed. Please try again". Inget konstigt med det, förutom att den bubblan det står så i blinkar. Jag försöker att trycka på "Log in" eller något sådant, men det går inte. Till slut kommer jag in på själva appen och ska rita till en kompis. Då är det som att jag inte kan rita på vissa ställen på skärmen, och det blir korta streck som avbryts hela tiden. När bussen stannade funkade det, men så fort den började åka så blev det samma sak igen. Och när jag skickat min teckning kom det upp "Your Drawing was sent" eller liknande, och det blinkar också. Jag trodde att det var något när bussen har motorn igång, men sedan när jag var hos min kompis den här helgen så blev det samma sak igen, och då var vi i hennes rum. Varför blir det så? Är det appen eller mobilen som det är fel på?Obestämd

Annons:
[Nathalie62]
2012-06-05 22:33
#1

Jag tror bara det beror på dålig täckning, har man det kan den ju flippa ut ibland.

Bamse 08
2012-06-06 10:00
#2

Jag tror också på dålig täckning.

What doesn't kill you makes you stronger.

[lillakaninen]
2012-06-06 11:10
#3

Ok för det funkade till och från när jag var hos min kompis Glad Tack för svaren

Upp till toppen
Annons: