Annons:
Etikettövrigt
Läst 3264 ggr
Cazzos
2012-06-09 21:47

Glömt lösen (inte PIN)

Hej!

Jag startade precis min gamla Samsung Touchwiz (som jag använde för 6 månader sen innan jag köpte en ny) och har ett lösen till Mina filer.

Problemet är att jag inte kommer ihåg det.
Finns det något man kan göra eller ska jag sitta och pröva mig fram?


Annons:
[Nathalie62]
2012-06-09 23:25
#1

Har du inte det sparat någonstans är jag rädd för att du måste prova dig fram, något annat vet jag inte i och med att det inte gäller PIN koden. Ett tips är att notera det på ett papper till nästa gång.

Cazzos
2012-06-10 12:23
#2

#1 Nope, det tror jag inte. Jag är helt hundra på att lösenordet var 4-siffrigt såvida jag inte hade mitt personnummer som lösen, men det har jag redan prövat och det var fel. Som tur är låser sig inte någonting hur många gånger jag än försöker så jag ska testa mig fram.. ^^

Tack ändå Skrattande


[Nathalie62]
2012-06-10 17:20
#3

Då hoppas jag du finner ut vad lösenordet kan vara och håler tummarna.

penphotography
2012-06-11 14:40
#4

Jag är precis hopplös på att komma ihåg alla olika inloggningsuppgifter som jag använder, användarnamn, lösenord, koder osv. Därför har jag skrivit ner allt och sparat det i molnet (Google Drive, Dropox) så att jag lätt kan komma åt dokumentet när jag behöver veta en kod eller så. Smidigt när man står och ska tanka bilen men glömt bort koden till tankkortet. Bara att fiska upp mobilen och läsa innantill.

Så nu behöver jag bara kunna en kod, den till molntjänsten… Flört

Kanske kan vara smart att spara på ett papper också

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

[Nathalie62]
2012-06-11 15:24
#5

Har du lyckats komma på det än ?

Cazzos
2012-06-11 16:17
#6

#5 Nej, jag har skaffat en iPhone nu som jag har lite problem med att starta så Samsungen får vänta Tungan ute


Annons:
Upp till toppen
Annons: