Annons:
Etikettteknik
Läst 2247 ggr
Vanniz
6/13/12, 4:05 PM

Hjälp med HTC

Hej, jag har en "HTC sensation beats audio" som jag köpte för 9 månader sen ungefär men den har börjat krånglat väldigt mycket och min pojkvän har också en HTC och vi har samma problem.. om man skriver ett sms så kan den skriva massa ord själv utan att jag trycker typ som " ppppöööööggåå" förstår ni? och sen kan det komma upp olika program och stängas och ringa folk utan att jag enst trycker,det är riktigt störande ibland har jag lust att kasta den i väggen. någon med samma problem eller vet vad man kan göra åt saken?

Tacksam för svar :)

Annons:
LaSadie
6/13/12, 4:08 PM
#1

låter inte bra, kanske ska lämna in den på  "koll" så att säga

[Nathalie62]
6/13/12, 5:18 PM
#2

Jag hade nog lämnat in den på service för det låter inte friskt.

[Vargöga]
6/13/12, 7:41 PM
#3

Jag hade också lämnat in den på service.

Vanniz
6/13/12, 10:46 PM
#4

tack för alla svar, ska åka imorn och lämna in den på service :)

Moalinn
6/14/12, 8:02 PM
#5

du har säkert redan lämnat in den, men HTC har en fantastisk support där ni alltid kan vända er till, maila som ringa. Eller chatta med dem. Jag har också haft problem med att den skriver saker jag inte ens visste fanns men direkt har jag vänt mig till supporten och de har hjälpt mig varje gång. Många gånger har det slutat med att jag behövt göra en fabriksåterställning och efter det så fungerar det som det ska igen och sen är det bara att vänta på en programuppdatering.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Vanniz
6/14/12, 10:52 PM
#6

#5 det brukar komma upp "informera HTC" men det har alltid strulat när jag ska göra det.. orkade verkligen inte med mobilen som den var nu gick inte enst att använda den men jag har lämnat in den nu hade garanti kvar, provade att återställa den men det funkade tyvär inte heller :) om det händer så här igen med mobilen så får jag prova det du säger..men var helt omöjligt att trycka på informera HTC för att den satt bara igång internet och börja skicka sms och sånt direkt höll på att kasta mobilen i väggen haha..

Annons:
Moalinn
6/14/12, 11:31 PM
#7

Det är lättare via datorn, där får du svar från dem, tips på vad du kan göra för att få det att fungera. I värsta fall kommer de säga att du behöver lämna in den om inget av det som de sagt fungerar. Tar väl minst 2-3 timmar (beror självklart vilken tid på dygnet man skickar) att få ett svar från dem via mail, så det går snabbt.

hoppas iallafall att det löser sig :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Upp till toppen
Annons: