Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 2040 ggr
LaSadie
2012-06-13 16:10

Väckarklockan - HTC

Någon som har problem med väckarklockan på HTC mobilerna? Min går helt enkelt inte igång ibland vilket gjorde att jag fick ladda ner en väckarklocka via playbutiken som inte heller gick igång :( Som tur är hade jag även min sambos mobil som säkring, annars hade jag nog inte kommit upp idag. Men problemet är liiiite störande.

Annons:
[Nathalie62]
2012-06-13 17:12
#1

Har problemet varit så sen du fick den eller det har bara börjat helt plötsligt ? Prova starta om telefonen och se om det eventuellt kan hjälpa.

LaSadie
2012-06-13 17:47
#2

Det var samma problem med Wildfire som jag hade innan. Nu när jag tog en catnap gick den inte igång efter snooze. Omstart hjälper inte

[Nathalie62]
2012-06-13 18:00
#3

#2, Okei, Hoppas någon annan med samma modell kan ge lite tips hur man åtgärdar problemet då. Tråkigt när det ska strula Rynkar på näsan

[Vargöga]
2012-06-13 19:41
#4

På min Motorola så ringer inte mitt larm på det som är inställt kl 21. Den andra fem larmen ringer den på. Mycket märkligt.

Moalinn
2012-06-14 20:10
#5

har också de problemen i mellanåt på min sensation. men det är samma sak här, hör av dig till supporten på htc. de hjälper dig. en fabriksåterställning kan vara en lösning på problemet, däremot lite jobbigt att behöva lägga in allting igen.

Jag har inte pratat med dem om väckarklockan då jag inte är i jättestort behov av den så kan tyvärr inte vidarebefodra något meddelande från dem, men tycker verkligen att du ska maila dem, ringa eller chatta går också bra. Tror du får bäst svar där om det inte finns någon annan som har en lösning på problemet.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Nathalie62]
2012-06-14 20:16
#6

Bra tips där att kontakta supporten, bra att dom har chatt möjligheter också.

Annons:
LaSadie
2012-06-14 21:02
#7

tack, får se om jag gör en fabrikåterställning då jag gjorde det men en annan telefon och deet var så jävla drygt att göra om allt. Kommer troligen använda min sambos samsungväckarklocka som är grymt mycket skönare att vakna till (startat fem min innan med droppande ljud tillsammans med fågelkvitter)

Upp till toppen
Annons: