Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2377 ggr
MartinO
6/19/12, 7:54 PM

Idag släpptes Nokia 808 i Sverige.

Denna dag har jag väntat på. Nu skall N8:an pensioneras och ersättas med värstingkameratelefonen. Lade just nu en beställning. Lagerstatusen var låg, eller obefintlig hos leverantörerna, så några dagars leveranstid blir det.

http://www.nokia.com/se-sv/produkter/telefon/808/#

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

Annons:
[Nathalie62]
6/19/12, 8:21 PM
#1

Så skoi, berätta gärna om den är som förväntat sen. Skrattande

ingann
6/19/12, 8:57 PM
#2

Wow, det låter ju helt otrolig! Vad ligger priset på? Har letat men varken hittat återförsäljare eller prisObestämd

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

MartinO
6/19/12, 10:03 PM
#3

5200, någonting gick den på. Då utvecklingen är så snabb på telefoner och abonnemang, binder jag aldrig upp mig mer, utan köper kontant. Billigare i längden.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

[Nathalie62]
6/19/12, 10:25 PM
#4

#3, Oi, jag tippade på att priset skulle vara lägre, visst är det billigare i längden men jag tror inte det är många som har råd att hosta upp en sådan hög summa rätt upp och ner. Därför tror jag att det flesta tar abonnemang istället även om det är dyrare.

ingann
6/19/12, 10:32 PM
#5

Jag tyckte det var billigtSkrattande Jag har i och för sig inte råd att köpa den men jag skulle gärna vilja.

Jag menar 41 mp kamera och 30 bildrutor/sek i videon är bara det värt pengarnaFlört Sen har man ju själva telefonen på köpet

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
6/19/12, 10:39 PM
#6

#5, Om jag tagit mycket bilder hade jag hellre offrat pengarna på en riktig kamera he he.

Annons:
ingann
6/19/12, 10:56 PM
#7

#6 haha men en kamera är ju jobbig att bära med sig överalltFlört Mobilen ligger ju alltid i fickan så vilka massa bra bilder man kunde få!Att den har 16 gb inbyggt minne som kan byggas ut till 48 gb gör ju inte saken sämreSkrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

MartinO
6/19/12, 11:16 PM
#8

Med tanke på de sidor jag driver, har jag riktiga kameror, men mobilen har man ju alltid med sig. N8:an, som jag har nu har en ruskigt bra kamera, som kan jämföras med många kompaktkameror.

Om värd eller medis sätter mig som artikelskribent, kommer en resension när jag fått luren.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

ingann
6/19/12, 11:29 PM
#9

Det är fixatSkrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

MartinO
6/19/12, 11:43 PM
#10

Tackar

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

[Vargöga]
6/20/12, 7:01 AM
#11

Denna mobil suktar jag efter men har tyvärr inte råd med den just nu.

[Nathalie62]
6/20/12, 1:29 PM
#12

Det har ni i och för sig rätt i, enklare när man kan ha mobilkameran i fickan Tungan ute
#8, Ska bli intressant att läsa mer om den sen Skrattande

Upp till toppen
Annons: