Annons:
Etikettsurf-och-läsplattor
Läst 3447 ggr
LLennartsson
6/25/12, 8:59 PM

Vad tycker ni om Apple iPad?

Är inne på att köpa en Apple iPad, men vill först veta vad ni tycker om dom. :)

Stall Bråna

Annons:
[Vargöga]
6/27/12, 7:10 PM
#1

Min mamma har en och hon är 65 år. Vad jag själv tycker, tjo det är en rolig pryl. Har visserligen konkurrenten och det känns som om det är "samma" sak. En surfplatta där du kan surfa och ladda ner spel. Det klarar båda av så det spelar ingen roll vilken du köper anser jag. Du kommer ha glädje av vilken du en köper.

[Nathalie62]
6/27/12, 7:26 PM
#2

Surfar man mycket är den nog värd att investera i men det är mycket tycke och smak, om jag vore dig hade jag åkt till mediamarkt och testat den först.

[Vargöga]
6/27/12, 7:33 PM
#3

Skulle inte kunna vara utan min "tab", speciellt när jag måste lägga in mig.

[Nathalie62]
6/27/12, 7:50 PM
#4

#3, Då har jag använt mig av en laptop Mr. Green

MartinO
6/27/12, 10:13 PM
#5

Jag använder surfplattor flitigt, men kör androidplattor.
Fördelen med en surfplatta gentemot en laptop är den snabba uppstarten och batteritiden.

Uppstartstiden, från det är avstängd, är beroende av hur många appar som är installerade och hur många som skall startas. Från standby-läge är de blixtsnabba.

Min storplatta klarar 5,5 dygn i standby-läge och är den i gång hela tiden klarar den drygt en full arbetsdag. 

Plattan har sitt berättigande, men kan i dagsläget inte fullt ut ersätta en dator.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

[Vargöga]
6/28/12, 7:36 AM
#6

#4 Lite onödigt stor att släpa med sig till sjukhuset. Dessutom har jag inget internet i laptopen om jag skulle släpa med mig den. Flört

Annons:
LLennartsson
6/28/12, 7:55 AM
#7

Okej :) För jag tävlar ju i ponnytrav, och dom dagar jag inte tävlar när det är tävlingar på hemmabana så har jag som ''arbete'' att skriva in resultat på Ponnytrav iFokus

Men min syster sa att man inte kom någonstans ut på internetet med en iPad om man inte hade abonnemang. Stämmer det? :)

Stall Bråna

MartinO
6/28/12, 7:59 AM
#8

#7 Det ärinte riktigt sant. Alla plattor har WiFi och då kan du koppla upp dig mot vilket nätverk som helst. Har du surf på telefonen, kan du använda den som WiFi-hotspot och surfa på plattan genom telefonen.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

[Nathalie62]
7/1/12, 8:03 AM
#9

#6, Det finns möjligheter att ansluta sig på sjukhus, då jag legat inne  flera gånger så har jag alltid fått det att fungera, man måste ju ändå packa en stor väska för allt man ska ha med och därför blir det inga större problem att lägga ner den också Skrattande

MartinO
7/1/12, 8:10 AM
#10

Flyttad. Övrigt -> Surf och läsplattor

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

[Nathalie62]
7/1/12, 8:13 AM
#11

#10 Tack Martin Glad

LLennartsson
7/1/12, 8:56 AM
#12

#10. Tack! Visste nämligen inte vart jag skulle lägga diskutionen ;D

Stall Bråna

MartinO
7/1/12, 9:01 AM
#13

#12. Inte så konstigt, då gruppen skapades idag.

Eftersom det inte fanns någon grupp för plattor, när du skapade tråden, gjorde du helt rätt att lägga den i "övrigt"

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

Annons:
[Vargöga]
7/1/12, 11:37 AM
#14

#9 Inte på mitt sjukhus. Tungan ute

[Nathalie62]
7/1/12, 9:42 PM
#15

#14, Okei, trodde det var standard på varje sjukhus Tyst men nu är vi ot och återgår till ämnet Skrattande

ingann
7/2/12, 2:24 AM
#16

#15 lite mer Ot. Vargöga bor inte i Sverige så på Åland gäller nog inte samma som i SverigeFlört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Vargöga]
7/2/12, 7:19 AM
#17

Tack Ingann

[Nathalie62]
7/2/12, 10:39 AM
#18

#16, Förlåt, jag tänkte inte på det.

Upp till toppen
Annons: