Annons:
Etiketthårdvara
Läst 5808 ggr
TheLonleyWolf93
6/27/12, 10:14 PM

Återskapa försvunna SMS i Xperia X10?

I julas fick jag en Iphone och la då undan min Xperia X10 utan att skriva upp elr helt ta bort skärmlåset på den, så för nån dag sen tog jag fram den och hade då helt glömt bort skärmlåset. Hade ingen chans att komma på det så den enda chansen att komma in i telefonen var att återställa den helt via datorn vilket ledde till att allt i telefonen försvann.

Lycklgtvist är bilderna kvar för dom låg på minneskortet men det var inte bilderna jag ville åt från första början utan SMSen i telefonen kom på att jag hade viktiga SMS och många SMS jag av olika anledningar inte ville förlora.

Jag har hört att SMS och sånt som raderas aldrig helt försvinner ur telefonen så då måste det väl på något sätt gå att återställa dom?

Jag gör inprincip vad som helst för att få tillbaka mina SMS. Så jag hoppas det finns någon telefonkunnig här som vet hur man gör..

Tack på förhand! Glad

Kram Janina :)

Annons:
[Nathalie62]
6/28/12, 12:03 AM
#1

Jag läste på idg om att återskapa sms och via en länk vidstrom.net men vet dock inte hur trovärdigt detta är. Jag vet inte annars vart man kan vända sig men tänk på att ta en backup på allt så det inte försvinner igen till en annan gång, vet det är så lätt hänt att glömma.

jeessiikaa
8/8/12, 1:05 PM
#2

Nästan samma sak har hänt för mig, min sms-app slutade fungera så jag startade om mobilen och då hade alla sms försvunnit.. Jag talade med Sony Ericsson supporten och de sa att inget fanns att göra för att få tillbaka dem.. Man kan installera en backup-app för att förhindra att det hände igen.

Upp till toppen
Annons: