Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 3016 ggr
Frosstis
7/12/12, 12:13 AM

HÄJLP - funkar inte att ladda ner appar

Jag har en android, Samsung galaxy mini och när jag går in i  Play butik står det att jag inte kan logga in pga min gmail. Det är jättekonstigt, jag har gått in på datorn och fått 1 sms om verifieringskod och skrivit in den på datorn och fått ett nytt lösenord. När jag loggar ut och ska logga in igen funkar inte lösenordet, det står att det är fel, samma sak på mobilen.

Har gjort detta 2 gånger nu, det är jättetråkigt för att jag vill ha appar! :( Har bara några stycken nu :(

Det kommer även upp flera gånger per dag en röd trekant uppe vid händelse"saken" uppe vid mobilen, att jag har problem att logga in m.m

Vet någon vad jag kan göra? jag vill ha appar :(

Annons:
[Nathalie62]
7/12/12, 1:17 PM
#1

När du loggat ut är det nog en bra ide att tömma all cache på datorn, det kan ibland fastna coccies som känner igen lösenordet du slog in och kan därför strula. Prova annars skapa ett nytt mail och se om det fungerar bättre.

Frosstis
7/12/12, 1:43 PM
#2

Men hur gör jag på mobilen då?

[Nathalie62]
7/12/12, 3:55 PM
#3

#2, Gör man inte på liknande sätt, alltså att skapa en ny mail via mobilen ?

Frosstis
7/12/12, 4:00 PM
#4

Alltså jag har ingen aning om hur jag ska göra..

ingann
7/12/12, 7:18 PM
#5

Så var min också en gång och för mig räckte det att lossa batteriet och starta om telefonen.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Frosstis
7/12/12, 7:22 PM
#6

Ska testa!

Annons:
Frosstis
7/12/12, 7:34 PM
#7

funkade inte :(

[Nathalie62]
7/13/12, 12:08 AM
#8

Jag ska höra med en bekant hur man kan lösa det för det måste ju gå att fixa på något sätt.

[Fröken P]
7/13/12, 4:12 AM
#9

Jag skulle testa att återställa telefonen också. Många gånger kan det lösa problem.

Frosstis
7/13/12, 11:46 AM
#10

#9 hur återställer man då? försvinenr allting då? kontakter, sms-trådarna, bilderna..?

haha känner mig som ett småbarn som inte kan någonting..

[Fröken P]
7/13/12, 11:49 AM
#11

#10  ja, du återställer till fabriksinställningarna, men om du ska göra det, så kan du kopiera kontakterna till simkortet, då har du allt kvar. allt annat försvinner. bilderna kanske du har sparat på ett minneskort? annars kan du kanske kopiera dem dit också eller till en dator om du har möjlighet.

det kanske inte behöver göras, men jag gör det när inget annat hjälper, det tar inte lång tid att ta hem de appar och göra de inställningar jag vill ha sen igen om jag har allt sparat, hoppas du kommer på vad felet är, jag har tyvärr inget annat tips än återställning.

Frosstis
7/13/12, 12:19 PM
#12

Okej tack. Ska prata med mina föräldrar och så och se om de kan lösa det först, annars säger jag om återställningen. Glad

[Fröken P]
7/13/12, 12:22 PM
#13

Cool

Annons:
[Nathalie62]
7/13/12, 12:53 PM
#14

Jag fick också ett tips om att du skulle fabrikåterställa telefonen så för säkerhetsskull så spara allt du har på datorn så inget går förlorat.

Upp till toppen
Annons: