Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 1844 ggr
MissInAction
7/12/12, 11:05 AM

Chrome för android - funkar eller ej??

Använder ni Chrome som webbläsare i era androidtelefoner? Vad tycker ni isåfall om den?

Eller har ni tips på någon annan bra?

Jag testade Chrome till min HTC Desire och det var nästan omöjligt att surfa, det tog en halvminut att komma in i programmet och sedan kom jag inte så mycket längre. Tror detta till stor del beror på en buggig version av android + att telefonens minneskort var av låg klass och därmed långsamt, på grund av att information flyttades mellan minneskortet och telefonen hela tiden. 

Nu har jag dock testat Chrome på min Galaxy S3 och det funkar, men första gången jag testade så frös det när jag skulle skriva lösenord för att logga in på iFokus. När jag tog mig ur Chrome så var tangentbordet fortfrande kvar över skärmen ObestämdTungan ute så det löste jag med att släcka skärmen, och sedan försvann även tangentbordet.

Nu är jag inne på iFokus - skriver dock från datorn nu - men jag funderar ändå… har jag bara haft otur eller är Chrome såhär? För kollar jag i GooglePlay så har den ju fått mestadels bra recensioner.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Nathalie62]
7/12/12, 1:09 PM
#1

Jag använder själv opera mobil och tycker den är bäst av dom jag har provat, den laddar sidorna väldigt snabbt och texten anpassar sig över skärmen så man slipper skrolla fram och tillbaka sen finns det en avsluta knapp i webbläsaren också så det är väldigt enkelt.

Chorme har jag aldrig gillat, varken till mobilen eller datorn men om den strular så för dig, prova med en annan och se om det funkar bättre.

MissInAction
7/12/12, 2:42 PM
#2

Jag ska ge den lite mer tid Glad kanske är jag som är ovan? 
Till datorn har jag använt Chrome länge och det är min favorit! Haha kul att man tycker så olika Skrattande Jag tycker den är väldigt praktisk för datorn.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Nathalie62]
7/12/12, 3:54 PM
#3

#2, Ja det är en himla tur he he, jag tror ju inte det är ovana eftersom du trots allt har använt den tidigare men självklart kan du ge det lite tid men jag hade nog testat att tömma kakor och all annan information som sparas.

Upp till toppen
Annons: