Annons:
Etikettabonnemang-kontantkort
Läst 2799 ggr
[Älskamig]
7/13/12, 11:29 PM

AKUT HJÄLP! (Xperia x8)

Hej hej!
Jag har lite små panik över min Sony Ericsson X8 .. Jag råkade ta bort åtkomstpunktsnamnet på min mobil (det som tidigare har stått "Tele2 Internet" eller "Tele2 MMS") .. Jag skulle försöka få igång så att jag kan skicka mms, trots att jag är i Norge nu, men det har inte gått, så gick in på åtkomstpunktsnamnet. 

Det är smått akut det här med MMS, för skulle visa en sak till min pojkvän… Så är det någon som vet hur man får till det? Vet att det kan ha med min operatör att göra, men ändå…? Varför fungerar inte 3G? 

Är det dags för mig att skaffa ett norskt kontantkort när jag ändå bor här? Kanske har det med saken att göra? 

Hade gärna viljat ha tips på hur man får fram 3G:t … Fungerar inte trots att jag stänger av datatrafik.

Annons:
[Nathalie62]
7/14/12, 1:31 PM
#1

Jag tycker nog du bör ringa supporten på tele 2 och fråga för jag vet inte vilka inställningar som krävs för att skicka sådant utomlands.

[Fröken P]
7/16/12, 2:13 PM
#2

För min del tycker jag nog att det verkar rimligt att man har kontant kort/abonnemang i det land man bor. Jag skulle ha återställt telefonen och skaffat ett norskt kontantkort.

[Nathalie62]
7/16/12, 4:02 PM
#3

#2, Det var smart faktiskt Glad

Upp till toppen
Annons: