Annons:
Etiketthårdvara
Läst 3796 ggr
[Fröken P]
7/16/12, 12:42 PM

Att byta telefoner..

det är kul! Nu, efter några samsungmodeller så är jag faktiskt trött på dem, det har alltid varit något krångel med varje telefon, så nu har jag en Sony Xperia Go på väg hem. Fördelen med denna är att den är vatten och smutstålig. Jag är ju ingen Sony-älskare, men jag får väl lära mig Glad

Någon mer än jag som gillar att byta telefoner några gånger om året? Cool

Annons:
kissidor
7/16/12, 2:40 PM
#1

jo det är väl klart att man skulle vilja det Oskyldig, men jag försöker lägga band på mig Skrattande. försöker se till att köpa nåt med prestanda lite i framkant istället så man kanske står ut med den nåt år eller i allra bästa fall två innan den är tröttare än allt som alla andra har.

jag hyser lite agg mot sony däremot, förr i världen älskade jag mina ericsson-telefoner men de senaste tre har jag varit missnöjd med så jag hade bestämt att nu får det räcka.

men jag tittar ju som bäst på telefon åt dotran som fyller nio den 30/8, och xperia go är ju en av de som på papperet bäst svarar mot de specifikationer jag tänker mig, så du får jättegärna rapportera när du hunnit känna lite på den Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Fröken P]
7/16/12, 3:02 PM
#2

jadå, jag ska avlägga rapport, får nog hem den på torsdag-fredag skulle jag tro. Jag behöver inte ha en telefon med värstingfinesser, utan det räcker med en bra kamera, och helst som på denna Go, snabb uppstart på kameran, Galaxy W är ganska seg på den fronten. Sen går ju tekniken framåt hela tiden, nya modeller dyker upp titt som tätt, och jag gillar prylar, så jag byter gärna! Men jag tecknar inga abonnemang, utan köper dem kontant och olåsta.

Något roligt måste jag ha att pyssla med, då jag är ganska begränsad pga min smärta och rörelseinskränkningar. Cool

Förresten, jag älskade också de gamla Ericsson nallarna!

[Nathalie62]
7/16/12, 4:00 PM
#3

Hade jag haft råd skulle jag ha gjort det, jag kan tröttna redan efter ett par månader och vill ha en ny he he.

Jag har bara haft samsung modeller de senaste åren och kan inte yttra mig hur dom andra egentligen är idag, kanske blir det en annan variant nästa gång Skrattande.

Själv har jag också ett begränsat liv och håller med dig fröken p att det skulle varit kul att byta då och då, att ha något trevligt att se fram emot betyder mycket.

Michaela-N
7/19/12, 4:03 PM
#4

Ville det förut, sen skaffade jag iPhone och har inte tröttnat sen dess!

ingann
7/19/12, 8:54 PM
#5

Självklart skulle jag vilja byta till olika modeller och märken men tyvärr tillåter inte min ekonomi såna utsvävningarObestämd

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Fröken P]
7/19/12, 9:02 PM
#6

inte min ekonomi heller egentligen, men jag har inte så mycket annat roligt för mig heller precis Glad de pengarna jag lägger på elektronik har jag tidigare lagt på pizzeriabesök, någon utekväll, några bilresor mm, men nu håller jag mig i stort sett på hemmaplan så jag måste få något att tänka och utveckla mig med, och vad passar då bättre än telefoner och datorer? och hänga på trevliga sajter förstås Flört

Annons:
ingann
7/19/12, 9:07 PM
#7

#6 jag har aldrig pengar att lägga på vare sig elektronik, pizzabesök, utekvällar eller bilresor (har ju inte ens körkortFlört). Jag har inte ens råd att köpa nya kläder som jag så väl behöver just nu utan jag får sy om gamla kläder.  Idag blev det till exempel en kjol av en för stor t-shirtSkrattande

Men jag är glad att jag har ganska stor tillgång till sonens dator så jag kan hänga här, det är värt massor!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Fröken P]
7/19/12, 9:08 PM
#8

Ja, det är guld värt att hänga här, jag pratar mer med er än med gubben tror jag! Cool (nej, jag överdriver tyvärr inte)

ingann
7/19/12, 9:11 PM
#9

Haha stackars din gubbeFlört fast han kanske gillar tystnad?

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Fröken P]
7/19/12, 9:14 PM
#10

nä, men han gillar inte diskussioner. Obestämd

ingann
7/19/12, 9:40 PM
#11

haha diskussioner som är det bästa som finns! jag har olika diskussioner varje dag och samtidigt så får jag både nya insikter och lärdomarSkrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Fröken P]
7/19/12, 9:47 PM
#12

#11 Samma här, jag gillar att diskutera både det ena och det andra, att byta åsikter och att lära sig något nytt! Jag är en riktig pratmakare, men har jag ingen att tala med, så får jag väl skriva istället ;)

ingann
7/20/12, 1:19 PM
#13

Haha idag kom jag på att jag visst köper elektronik. Iaf tillbehör i form av laddare jämt och ständigtSkrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
[Fröken P]
7/20/12, 2:21 PM
#14

Jaha, nu kommer det fram saker och ting här! fniss.. Flört

ingann
7/20/12, 3:05 PM
#15

Haha ja, fast det är aldrig till mig utan bara till yngste sonenTungan ute

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Sjöholm i Hålan]
7/21/12, 9:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Denna är den sista jag hade innan den jag har nu :-) …..Är numera ägare till en Nokia C5a 4 månader tillbaka…Communicatorn har tjänat troget ända sen ca 1998..Men sen blev polares påtryckningar för många om att jag skulle skaffa telefon med kamera :-) Får se om C5an håller lika länge

[Nathalie62]
7/21/12, 11:07 PM
#17

#16, Ha ha, det var en rolig modell Tungan ute

Upp till toppen
Annons: