Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1608 ggr
[Fröken P]
2012-07-21 17:47

Får krupp på detta med mobiler!

köpte ju mig en sony xperia go, en vit.. tänkte konvertera från samsung till sony, men det går baske mig inte! jag kan bara inte med sony! och jag kan inte lämna tillbaka telefonen heller, öppet köp gäller inte mobiltelefoner, och jag har bara använt den i två minuter Rynkar på näsan så nu behåller jag faktiskt min galaxy w och får sälja denna istället, nu ger jag fasen i att byta telefoner, nu får det vara bra Cool

någon som vill köpa en xperia go? haha..

Annons:
[Nathalie62]
2012-07-21 23:10
#1

Ha ha, det gör du rätt i att behålla galaxyn, lägg in SE här och/eller på blocket och hoppas du får den såld.

Ladydragon
2012-07-22 21:13
#2

jag blir lite nyfiken och undrar lite mer exakt vad är det som krånglar inte fungerar?

[Fröken P]
2012-07-22 21:19
#3

Sonyn krånglar inte?

kissidor
2012-07-23 09:12
#4

Kan du berätta nånting mer om vad det är du inte gillar med den fröken p? Som du vet är det ju en av de telefoner jag funderat på till min dotter som fyller år om ca en månad, och tittar jag bara på specarna för den skulle det inte vara nåt snack om saken egentligen - men det är bara det att jag som du är skeptisk mot Sony

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Fröken P]
2012-07-23 09:17
#5

Det är helt enkelt bara att jag är vad att handskas med samsung med en hand, jag hanterar den bra, sen är det ju menyerna, jag är för inkörd i samsung helt enkelt! Naturlligtvis är det inget fel på telefonen, men det är som många andra, de kan inte tänka sig ett märke utanför sitt eget Glad

Se på många ungdomar, de älskar Sony! Cool

Ladydragon
2012-07-23 22:04
#6

oki då förstår jag lite mer

menyer och sådant är väl svårt/omöjligt att ändra på men typ allt annat kan man ju ändra på en stor fördel med Android Glad

jag har själv en Sonyericsson Xperia (minns inte exakta modellen nu) och jag är jättenöjd

Annons:
Bamse 08
2012-07-25 14:52
#7

Ja, sådär kan det vara att man blir fast för ett märke.

Har också en SE, trivs bra med den men jag vet inte om det ser lika ut i sony mobilerna med menyer och så?

What doesn't kill you makes you stronger.

[Fröken P]
2012-07-25 15:58
#8

Det handlar ju mest om hanteringen, jag har problem med mina händer pga smärta och Samsungen kan jag hantera jättebra med en hand, vilket är ett måste ibland.

Upp till toppen
Annons: