Annons:
Etikettövrigt
Läst 2065 ggr
MorganJack
7/27/12, 3:40 PM

Billigatse Samsungen, tack

Jag är en tolvårig tjej, som har en väldigt gammal Nokia, en knapptelefon, hopfällbar. Min mamma har haft den innan mig väääldigt länge och den funkar inte så bra längre, allt är typ fel med den hela tiden.

Alla andra i min klass och i klsserna under mig har iPhone/Android och snart kanske jag också ska få en Android!

Jag skulle helst vilja ha en Samsung, så min fråga är: vilken är den billigaste Samsung-androiden?

Samsung galaxy mini? Samsung galaxy young?

Snälla snälla, den ska vara så billig som möjligt. Och då snackar jag nypriser, inte typ Blocket.

Tacksam för svar! Ha det bra!

Annons:
Pelle Långlös
7/27/12, 3:42 PM
#1

Kolla på Prisjakt Flört

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

gulzebra
7/27/12, 5:05 PM
#2

Kan vara en idé att ta en titt på Comviqs erbjudanden också - de erbjuder gratis mobil (har för mig att de fortfarande har Galaxy Gio bla) om man tankar på för en viss summa/månad (50 kr tror jag?) i 2 år. Själv tog jag en Galaxy Gio på avbetalning där, de drar 99 kr/mån från kontantkortet i ett år bara och så fick jag ett års fri surf på köpet. Funkar bra för mig som inte har råd att hosta upp en klumpsumma hur som helst men inte vill vara bunden 2 år framåt, kanske kan vara något för dig också? :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

kissidor
7/27/12, 8:39 PM
#3

Har inga tips att ge utöver de du redan fått, men ville bara säga att jag förstår att det inte varit så roligt att ha en gammal ärvd "vanlig" telefon när alla dina kompisar och även yngre har smartphones. Heder åt dig som accepterat utan gnäll att det inte varit ekonomiskt möjligt med något annat förut, och jag hoppas du blir jättenöjd och får mycket glädje av den Android du nu förhoppningsvis äntligen får :-)!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
7/27/12, 10:05 PM
#4

Jag hade nog valt samsung mini i så fall, dom är rätt billiga nu och man får mycket för pengarna.

[Fröken P]
7/28/12, 1:16 PM
#5

Inget fel på Blocket, folk (som jag) säljer ofta nya telefoner efter att bara ha testat dem eller när man förlängt abonnemang t.ex.

Upp till toppen
Annons: