Annons:
Etikettsäljes-och-köpes
Läst 2244 ggr
Natalieahlen
2012-07-29 13:33

iPhone 4s/ Sony experia S/vilken?

Hej Jag vill skaffa en ny mobil. Jag vill ha en bra mobil som inte hänger sig och relativt ny disign. Bra kamera och video inspelning. Jag funderar på en iPhone men de är så himla dyra! Är det värt pengarna??? Jag är fjorton år så har inte så mycket pengar. Annars vill jag ha en Sony experia S den är billigare med bättre kamera men är den bra och inte hänger sig. Finns det bra appar på android?? Jag har en iPad… Alla tips är välkomna :) Tack :)

Annons:
[Nathalie62]
2012-07-29 15:16
#1

Mitt råd är att gå in på Media Markt och känna dig fram, dom har telefonerna igång och man kan prova dom vilken man bäst känner för.

Personligen har jag aldrig gillat iphone så det är mer en smaksak.

[Betleguise]
2012-07-29 16:57
#2

Hej!

Innan du bestämmer dig så fundera på hur pass mycket du vill kunna göra själv med mobilen. Iphone är kanon till dem som vill ha en telefon som fungerar klockrent och där du inte kan "göra fel". Med det menar jag att Iphone mer eller mindre har sina inställningar och är så pass smart att den tolkar hur du vill ha det, typ mappsystem och liknande och du kan i praktiken inte förändra det.

Androidtelefoner är "öppna" och du kan i princip göra vilka inställningar du vill, när du vill och hur du vill. Är man inte vad vid att "leka" runt kan man förvilla sig med en Android.

I övrigt håller jag med #1 bara att gå in, kolla runt, testa hur de känns i handen och pilla på dem.

[Nathalie62]
2012-07-29 18:01
#3

#2, Det stämmer ju att Iphone är mer "låst", tänkte jag inte på he he.

Natalieahlen
2012-07-30 18:26
#4

Tack så mycket #1 bra ide att kolla på media markt. Man vill ju kunna jämföra kameran och skärmen själv mot alla andra mobiler det blir nog att åka dit imorgon :) #2 tack du med man vill ju kunna göra sin "egna stil" på mobilen och om android är bäst på det lutar de nog mot det :)

[Nathalie62]
2012-07-30 20:43
#5

#4, Lycka till och uppdatera gärna vilken det blev Skrattande

Natalieahlen
2012-07-31 18:50
#6

Nu harang köpt den :) det blev en Sony Ericsson experia arc s Motivation: Billig Bra kamera Snabb Smartphone "egna stil" Jätte nöjd men nu ska jag skicka efter skal ;)

Annons:
[Nathalie62]
2012-07-31 20:33
#7

#6, Trevligt att du blev nöjd med den och grattis till ditt köp Skrattande

[Betleguise]
2012-07-31 21:25
#8

#6 Nice! Och som ovanstående, grattis till köpet Glad

Natalieahlen
2012-08-03 20:25
#9

Jag är jätte nöjd och nu har jag köpt ett snyggt skal rosa med stenar (diamanter) ;)

Upp till toppen
Annons: