Annons:
Etiketttillbehör
Läst 3142 ggr
[Fröken P]
8/1/12, 1:18 PM

Hjälpmedel

Köpte en "surfpenna" på Netonnet, (en rosa såklart), billig och kanonbra! http://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/tillbehr/universala-tillbehr/andersson-tsp10/172053.6204/

Annons:
[Nathalie62]
8/1/12, 2:47 PM
#1

Har du provat den än ? Tungan ute

[Fröken P]
8/1/12, 2:51 PM
#2

Självklart, annars kan jag ju inte säga att den är bra Flört

[Nathalie62]
8/1/12, 2:52 PM
#3

#2 Ha ha, skyller på att jag har ont och är trött idag Flört

flisan708
8/1/12, 2:58 PM
#4

#0 Då har vi samma! Fick hem min idag! :-)

[Nathalie62]
8/1/12, 2:58 PM
#5

#4, Grattis.

[Fröken P]
8/1/12, 3:23 PM
#6

#3 + 4  Cool

Annons:
[Fröken P]
8/9/12, 5:34 PM
#7

Pennan är toppen, speciellt när jag har smörjt in händerna med fet lotion, då behöver jag inte kladda ner displayen med fingrarna ;)

[Nathalie62]
8/9/12, 5:42 PM
#8

#7, Trevligt att du är så nöjd.Skrattande

flisan708
8/10/12, 6:48 AM
#9

#7 Jag är som dig, supernöjd med med pennan. Bra hjälpmedel! En annan grej jag är nöjd med är surfplattan. Snacka om bra komplement till datorn. :-)

[Fröken P]
8/10/12, 7:12 AM
#10

#9  surfplatta låter bekvämt, men jag fixar inte en sådan för mina händer, de är för klena för att hålla i en sån, nacken tar stryk av att böja på den, och ha plattan på ett ställ, det finns inte, nej, då är min mini-pc toppen, jag älskar att kunna skriva på ett ordentligt tangentbord! (har provat surfplatta och mini-pc:n slår den med  hästlängder) mina mobiler är komplementerna till datorn, nu har jag både iphone och android också *skrattar* tekniknörd som jag är.

(har en vanlig laptop med, men den använder jag när jag fixar ärenden och tittar på tv bl.a.)

ursäkta om inlägget blev lite rörigt jag måste ta hand om en gosande katt också, han vill gärna lägga sig på datorn Cool

flisan708
8/10/12, 8:51 AM
#11

#10 Hade det inte varit så att slumpen avgjorde att det blev en platta hade jag med kunnat tänka mig en minipc. De är inte helt fel. :-) Klart kissen måste få sitt å de är så härliga för de alltid vill vara med hela tiden.

[Fröken P]
8/10/12, 9:25 AM
#12

jag förstår bara inte hur de lyckas trampa på "rätt" tangenter så musen låser sig, ljudet försvinner mm. men jag lär mig av att anta utmaningen att försöka få det att fungera igen! det kan ta tid, men jag lyckas i alla fall Cool

sen när man vänder ryggen till, då ligger det en katt på hela apparaten, varmt och gott är det ju! Flört och skärmen slocknar..

flisan708
8/10/12, 9:45 AM
#13

#12 Jag bara skrattar och ler när jag läser det du skriver. Glad

Om jag inte hade varit allergisk hade jag gärna haft katt eller hund. Jag älskar djur!!!

Annons:
[Fröken P]
8/10/12, 12:11 PM
#14

#13  trevligt att få någon att le! Cool

jag är både allergiker och astmatiker men mina två katter går bra, maine cooner. skogisar och huskatter tål jag inte (som jag vet och har testat), så jag är superglad för mina missar! men jag får ju passa mig när de tvättat på mina händer, då blir det två och vatten sen, så jag inte petar mig i ögonen eller nåt, för då blir det rött och fint sen Flört

hej hopp, vad ot jag är nu Skäms

ingann
8/10/12, 1:44 PM
#15

#12 haha det där känner jag igenSkrattande Jag har börjat lägga fjärrkontrollen på tangentbordet och stänga luckan (så den inte går ihop helt och stängs av) när jag inte är i närheten av datornGlad

#13 Vill du verkligen ha ett djur så är det inte helt omöjligt. Man kan vara allergisk mot ett djur men tåla ett annat, tom inom samma kull.

Jag har en kompis vars dotter är superallergisk men hon klarar sin katt medan hon inte klarar att ens vara i samma hus som kullsyskonen..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
8/10/12, 4:36 PM
#16

#12, Ha ha Tungan ute

Upp till toppen
Annons: